четвъртък, 9 август 2012 г.

NODT: Golden Rose Paris 222

Имам чувставото, че морето отми цялото ми вдъхновение. Какъв парадокс....Би трябвало след такава "солена" почивка да съм пълна с енергия и идеи. Уви.....
Преди време попаднах на публикация на Ради, в която показваше невероятен маникюр. Влюбих се от пръв поглед в лака. Лаковете никога не са ми били слабост (моля, не обръщайте внимание на лошото състояние на ноктите ми) и никога не съм си мислила, че в блога ми ще пиша за тях. Но, когато видя хубав цвят не мога да устоя. А този, който ви показвам днес е НЕВЕРОЯТЕН. Това е лак на Golden Rose от серията Paris, номер 222. Не знам как да опиша цвета. Яд ме е, че фотоапарата не го е хванал с точност. Аз лично го определям като синьо-зелено, матово. Останах изненадана и от качеството на лака. Нанася се много лесно и е покривен. Още при нанасянето на първия слой покри нокътната плочка. Има и прилична издържливост.
update: waw...лакът издържа цели 4-5 дена...
Golden Rose Paris 222

Първите ми опити да открия 222 бяха неуспешни. Но така попаднах на друг любим лак от същата серия с номер 52. Цветът е перлен, невероятно тюркоазено със зелени отблясъци. За разлика от 222, този лак има по-малка покривност. Поне при мен са нужни 3 слоя, за да се получи плътен цвят. На слънцето дава „морски“ отблясъци и асоциации за русалки.

ляво: 222
дясно: 52


Задължително ги разгледайте на живо. От същата серия има и други много хубави цветове.
Вие притежавате ли лакове от серията Paris на Golden Rose?

Целувки!!!

4 коментара:

  1. Доста лакове имам от тази серия на Golden Rose, но нямам 222. Може би не съм го срещала, защото се съмнявам да съм го видяла и да не съм го купила. Изглежда невероятно!! :))

    ОтговорИзтриване
  2. Имам доста лакове на самата марка,а на самата серия и преди имах,но сега си накупих повечко,тъй като са на промоция 3 на цената 2.Взех си 6 страхотни цвята,като единият е за подарък.И при първото ми пазаруване сама си избрах 222,още не съм го пробвала,но виждам,че не съм сгрещила в избора си.Само да кажа,че имаше доста бройки от него,взех го въпросния цвят щанда на ГР в The Mall.

    ОтговорИзтриване
  3. Сега добавиха нови летни цветове и мисля, че 222 е от тях. И аз го взех веднага щом го мернах, много обичам тази гама. Тепърва предстои да го пробвам :)

    ОтговорИзтриване
  4. Тези дни се сдобих и аз с 222 + още 2 цвята от летните попълнения на серията. Много ми харесва как хубаво се разнасят, а и са доста трайни

    ОтговорИзтриване