понеделник, 9 юли 2012 г.

Хайлатъри на MANHATTAN

Какво всъщност е продукта наречен хайлайтър?
Хайлатъра е удивителен продукт! Поставя се след ФДТ за по-добър ефект, а течните хайлатъри може да се смесват с ФДТ. С него може да постигнете естествен и фантастичен блясък и ефекта на добре хидратирана кожа. Предназначението на хайлайтъра е да съживи лицето, чрез прилагането му на места, които улавят светлината - скулите, челюстта, мястото под веждите, централната част на челото. Хайлатъра отразява светлината и кожата на лицето придобива здрав и младежки вид.

ОБАЧЕ:
Това е продукт, за който важи правилото "по-малко, по-добре". Ако използвате повече от необходимото рискувате да придобиете изключително неприятен вид и да заприличате на "светеща крушка".
Ако кожате ви е мазна, може би това не е продукта за вас. Кожата ви ще изглежда двойно по омазнена. Също така, ако имате разширени пори или белези от акне не препоръчвам да използвате хайлатър, защото той само ще отрази още повече тези недостатъци.

Какви хайлатъри се намират на пазара? - течни, прахообразни и кремообразни. Някои са по-блестящи, други не толкова.

Преди известно време бях на лов за добър хайлайтър. И открих светлоотразителна пудра на MANHATTAN. Тя е прахообразна в 3 цвята, които може да използваш поотделно или миксирани заедно.


Цена - 14.50 лв. за 7 гр.



(от долу нагоре)
1. Златистият цвят
2. Прасковеният цвят
3. Кафеникаво-бронзовият цвят
4. Микс от трите цвята
Ето и как изглежда на мен. За съжаление не успях да се снимам, така, че да се хване хубаво:


Без светкавица

Със светкавица

Имам и течен хайлатър също на MANHATTAN. Купувала съм го отдавна, цената му беше около 7 лв. Не знам, дали все още може да се открие.


Течния хайлатър стои по-нежно и не толкова натрапчиво. Не мога да определя, кой от двата ми харесва повече. Хмммм....Минус на този течен хайлатър е опаковката. Шишенцето е стъклено и когато продукта намалява, трудно ще се оползотвори, тъй като ще остане на дъното.

И да ви издам една тайна. Ако искате да уголемите горната си устна, поставете хайлатър над сърцевидната част. Така устната оптически ще се увеличи. :)
Ами това е, дано съм ви дала някои идеи.
ТА-РА!!!









11 коментара:

  1. Много харесвам продукти, които са комбинация от няколко цвята и можеш да ги използваш заедно или отделно. Много добре ти седи highlighter-a. А кой продукт си използвала за контуриране? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За контурирането използвах ELF Contouring Blush and Bronzer :)

      Изтриване
  2. Първият хайлайтър го имах - в началото много ми харесваше, но в последствие залежа в шкафа :( Не знам защо... А този в шишенцето беше любим на Funny Bunny, търсеше го под дърво и камък, но май го спряха от производство. Нещо подобно обаче е хайлайтъра в тубичка на Essence :)

    ОтговорИзтриване
  3. Така съм се натрупала с подобни продукти и ти сега ме изкушаваш за още един. Лошо Силве!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тцтцтц, нещо направих и изтрих коментарите...Вярвам в Америка откриваш и по-хубави продукти :)

      Изтриване
    2. Така е. :) Именно затова съм зарината с какво ли не. :D

      Изтриване
  4. От няколко дни ти чета блога с огромен интерес и искам да ти кажа, че си прекрасна! Много красива, а с това розово червило и тази диадема си направо като бонбонче! Страхотно излъчване и много добри умения с гримовете. Определено ме спечели като фенка на страницата ти! :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за прекрасния коментар! Значи много за мен, защото влагам доста усилия и време :)

      Изтриване
  5. Наистина страхотен блог! Много стилно и цветно е направен, а и пишеш много увлекателно! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Хей и аз се зарибих да чета! Благодаря за времето, което отделяш, за да ни ограмотиш как да станем по-хубави и сияни! Целта ми е да ставам точно по-хубава и сияйна, так че ще следя и занапред!!:) Само да кажа, че досега не съм виждала никъде снимки на продуктите върху кожата и е супер.

    ОтговорИзтриване