вторник, 3 юли 2012 г.

Лакове за нокти на Rimmel

Не знам дали съм споменавала, но съм голяма фенка на матовите сенки, матови червила..., абе всичко що е мат и цветно, аз го обичам.
Така е и с лаковете за нокти. Колекцията ми е голяма, но не се справям добре с лакирането и оформянето на нокти. Имам и отвратителния навик да си гризя кожичките, така че не обръщайте внимание на ужасния им вид. Днес съвсвм случайно открих това (на снимката жълтее, в действителност е по-зеленикав):

Цвят: 460 Limealicious


Имам още 2 лака на Rimmel и като цяло ми харесват. Доста са издържливи. Този е от някаква нова серия, която аз не съм виждала. Но като видях цвета ЛАЙМ...ммммм...трябваше да го взема. На всичкото отгоре беше последна бройка и на АКЦИЯ - 2.99 лв. Какво е интересното при него: четката е плоска, прави ноктите 5 пъти по-здрави и се предполага да съхне бързо. Трябваше да го пробвам веднага.
Какви са ми впечатленията:
-          Като консистенция е доста по-гъст, отколкото съм свикнала
-          Действително съхне бързо
-          Доста покривен – на снимката е резултата от 2 наслагвания
-          Определено се радвах на четката

Имаше страхотно разнообразие от цветове. И съвсен не са скъпи. Лилавия беше намален и струваше само 1.69 лв.Цвета на зеленикавия е по-скоро Ментов.
Цвят: 170  Lively Lilac ; 045 Misty Jade

Сега остава да видя, колко ще е издържлив. По-късно ще напиша коментар за това.

ТА-РА :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар