петък, 6 юли 2012 г.

Подхранващ/овлажняващ крем на Himalaya

Предполагам на всеки се е случвало, изведнъж всички козметични продукти, които използва да свършат по едно и също време. Е, и при мен беше така...кофти, точно тогава и портфейла ми беше един предзаплатен. Реших да поотложа пазара, докато сметката ми се напълни, но когато свърши и крема ми за лице - чашата преля. Отидох в едно от любимите ми магазинчета и вниманието ми се насочи към крем на Himalaya.
Компанията е изградила репутация на производител на ефикасни и безвредни билкови продукти от Индия.

Марката ми беше известна покрай кремчето Кларина, за което се говореше много из форумите и е предназначено за акне и розоцея.
Имала съм опит и със скъпи продукти и с по-евтини. Кожата ми е доста капризна. На 34 години все още страдам от акне и понякога от неконтролеруемо омазняване в Т-зоната (особено през лятото). И както споменах по-горе, ограничения ми бюджет ме караше да заглеждам по-евтините кремчета. Може пък да намеря нещо. И така видях този крем.
Цитирам описанието: лека и немазна текстура. Целодневно овлажняване, подхранване и защита на кожата ви.
Основни съставки: Алое вера, Индийски женшен и кора от Kino.
Веднага ме привлече това, че е хидратиращ (задължителното ми условие) и подхранващ. Цената също ми хареса (4.95 лв. за 150 мл + 33 мл. екстра). За всеки тип кожа - е, това вече не ми хареса. Исках нещо специфично за мен.
С риск да пъпчасам, както винаги се получава, когато реша да експериментирам го взех. А и  винаги можех да зарадвам майка ми с нов крем.
Използвам го вече седмица. Текстурата е действително лека и не оставя мазен филм. Възпаления и пъпки – 0. Омазняването в Т-зоната е налице, но не повече от нормалното. Така или иначе си слагам пудра отгоре. Кожата ми придоби един по-жив вид. Харесва ми. Може би за зимата ще е още по-добър.
Ще се радвам, ако някоя от вас го е използвала и сподели мнение за други продукти на Хималая.

Оценка 8/10
За моя изненада фирмата е излязла на пазара с много нови продукти - различни кремове, шапоани, измиващи гелове за лице, пилинги, маски за лице и коса и т.н
Ето и официалният им сайт ХИМАЛАЯ, където може да разгледате всички продукти, които се предлагат на българския пазар. Сдобих се и с протеинов шампоан и антисептичното кремче за спайдерменските рани на моя син :)


Кларина - крем за акне




Днес е 10 ден след публикацията за крема - продължавам да съм изключително доволна от крема и го препоръчвам искрено.

ТА-РА!!!

10 коментара:

  1. Звучи добре! :) Напоследък и аз заглеждам продуктите им и ще взема да изпробвам нещо, харесва ми, че са натурални. :)

    ОтговорИзтриване
  2. хмм заинтригуваме :)
    записвам си го в wishlist-а

    ОтговорИзтриване
  3. Аз също напоследък се заглеждам по марката, харесала съм си пяната за лице и вероятно ще я пробвам, като свърши моята :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се, после да споделиш мнение за пяната :)

      Изтриване
  4. Имат промоция - при покупка на два продукта пълен размер, дават чантичка с мостри. Аз получих мини размери на пастата за зъби, гел-а за измиване, mud mask, и лак на Макс Фактор. Възможно е и друго да е имало. Моята кожа е суха, сега е нормална през лятото, и кремчето ми се отразява перфектно. Също и гел-ът не ми изсушава, мисля да си взема пяната, като свърша тестера. Ти от къде ги купуваш? Не ги намирам навсякъде. Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хмммм, не съм разбрала за тази промоция, може би е от скоро. Иначе кремчето си го купих от Lilly. Определено трябва да разгледам и тази маска, за която споменаваш. Благодаря!

      Изтриване
  5. Къде е тази промоция ? Искам да се възползвам.

    ОтговорИзтриване
  6. А доволна ли си от шампоана?

    ОтговорИзтриване
  7. Да, мога да кажа, че косата ми живна. Но нищо за което да кажа УАУУУ

    ОтговорИзтриване
  8. Ползвала съм "Кларина" преди много години и беше добър, макар да миришеше доста лошо. Непременно записвам и този към желаните продукти :)

    ОтговорИзтриване