петък, 13 юли 2012 г.

Четки за гел очните линии + една страхотна идея

Здравейте, дружки!!!

В днешната публикация искам да си поговорим за видовете четки за гел очна линия и да ви дам една страхотна идея. Ще ви покажа и гел очните линии, които имам и какво мисля за тях.
Аз съм невероятна фенка на всички видове очни линии. Обичам да ги използвам, някак подчертават окото и му предават един по-мистичен поглед. Изключително женствени. Освен за поставянето и върху горния клепач, я използвам и върху водната линия. Резултата е доста наситено издържливо черно. Понякога дори запечатвам и със сенка.



Catrice - 010 Black Jack with Jack Black

Когато си я купих всъщност търсих такава на Essence, но точно тогава черния вариант беше изчерпан. Затова си купих тази (около 7 лв.). Като я сравнявам с други гел очни линии, които съм използвала, консистенцията е малко по-водниста. Но това съвсем не е недостатък. Има голяма трайност.  Харесва ми.

Essence - 03 Berlin Rocks (лилава) и 05 Miami's ink (сребристо-сива)
Е, няма да ви кажа нещо по-различно за от суперлативите, които вече сте чели. Присъединявам се към тях. Жалко, че зеления вариант го няма.

INGLOT - AMC 78 matte (графитено сив цвят)
Също като гел очните на Essence са ясни. Хубавото е, че я има в голямо разнообразие от цветове. И от всички по-горе изброени е с най-голяма трайност и най-скъпа (около 18 лв.). Ейййй....казвам ви, няма махане, бетон J



Сега към четките.




От всички видове, които имам не знам, коя ми е най-удобна. Знам, че някои предпочитат скосената, други – тъничката. Аз използвам тази, която хванаJВсъщност, май тази чупнатата ми е най-удобна J. Може би за начинаещи, които тепърва свикват със слагането на очна линия най-подходяща ще е скосената.

А сега към по-интересната част от публикацията J Един ден, влязох в една книжарница да търся нещо и погледа ми се спря не четки за художници. Най-различни видове и дебелини. Взех си една тъничка да я пробвам за очна линия. Струваше някъде около 1.60 лв. (четката със синята дръжка от горната снимка). На нея пише HERMITAGE 231, номер 0. Искам само да ви обърна внимание, че в магазина косъмчетата на четката са доста твърди, все едно са втвърдявани с нещо. Но, когато я измиете си става мекичка. Също така, купувайте четки за художници, които са професионални (има такива специализирани магазинчета)!!! Иначе рискувате да вземете някои, които са с ужасни пластмасови косми.
Тази четка толкова ми хареса, че се върнах в магазинчето, за да разгледам останалите на спокойствие. Има най-различни дебелини. По-тънички за детайлна работа или за по-тънка линия, по-дебели ..., абе най-различни. Сдобих се и с една синтетична плоска, която използвам за поставяне на коректор или на кремообразни сенки  (синтетичните са изключително подходящи за тази работа) и една която се надявах, да ми върши работа като правя cut-crease - HERMITAGE 231, номер 7. Но не успях да и намеря подходящо приложение. 


Надявам се съм дала някаква идея.

ТА-РА!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар