понеделник, 16 юли 2012 г.

GR Silky touch eyeshadow 206 и Make Up Forever 92


Когато започнах активно да се интересувам от гримове, техники  и прочие, гледах много клипчета в YOUTUBE. Точно по това време всички „гурута“ непрекъснато говореха за едно особено  лилаво, което описваха като ярко и ослепително и "най-доброто лилаво на пазара". Това е матова сенка на MAKE UP FOREVER номер 92. Влюбих се в него дори и без да съм го виждала на живо. Само от снимки и клипчета знаех, че цвета е невероятен.
 



Използваните снимки са от http://www.makeupgeek.com/
 Досега не съм опитвала да се сдобия с него, защото реших, че е супер каприз при положение, че съм зарината от палитри. И така сляпо влюбена в една сенка, зърнах подобен цвят на дисплея на Голден Роуз. Още в първия миг като го видях си казах „Еее, това е същинско 92“. Не бях сигурна обаче, че качеството ще ме задоволи. Качествените матови сенки се намират изключително трудно. Вече бях зарината с такива, които купувам и после зарязвам, защото са или прекалено ронливи или изобщо не са пигментни. Не знам, но се поколебах и се навих, че това на Голдън Роуз ще е поредното ми разочарование.

Докато един ден не попаднах една публикация в блога на Ида, в която разказва за сенките Silky touch eyeshadow на Голдън Роуз и разпознах цвета, който гледах преди време. Е не, вече трябваше наистина да го имам този цвят. А аз, като си наумя нещо , мира не ми дава, докато не го направя, особено ако става въпрос за гримове. И така, пълна с мерак отивам в близкия Мол, в който има щанд на Голдън Роуз и за мое нещастие се оказва, че точно този цвят липсва.
В най-големите жеги се хванах и отидох в друг магазин, където го бях видяла по-рано. Когато се прибрах в къщи установих, че двата цвята нямат нищо общо. Още в началото трябваше да видя разликата. Този на Make up Forever  e много "по-лилав". Все се надявах, че съм открила дубликат на това прословуто лилаво.
Въпреки всичко  Silky touch eyeshadow 206 на Golden Rose ми харесва. Цветът е наситен и нямам търпения да го използвам и да видя как се нанася. Много ще е подходящ за опушен грим. 


А ако ви е интересно ето едно клипче, в което Марлена разказва за сенките на Make Up Forever:


Целувки!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар