четвъртък, 26 юли 2012 г.

Коректорите, които избрах

От доста време си мисля да напиша нещо за коректора, който използвам в момента и от който съм изключително доволна. Купих си го след като прочетох много ревюта и препоръки за него.  Всички говереха, че озарява мястото под очите. И смело мога да кажа, че този коректор върши страхотна работа и наистина осветява погледа.



Коректора е на Bourjois от серията Healthy Mix. Цветът, който имам аз е 53 Medium radiance. Трудно ми е да го опиша, защото се притеснявам, че няма да намеря подходящите думи. Само ще кажа, че това е един от продуктите, които ще купувам отново и отново (разбира се, ако не се влюбя в друг). Нежен е, кремообразен, овлажнява, разнася се изключително лесно, с много добра покривност и е доста издържлив. Не на последно място е oil free и много икономичен. Съвсем малко от продукта върши чудеса.
Цена: около 13 лв.
Междувременно разбрах за един друг продукт, по който бяха полудели всички след като излезе на пазара. Само малко да се поровите в интернет и ще разберете, за каква еуфория става въпрос. Говоря за Maybelline Instant Anti-Age коректор. (От същата серия има и ФДТ) 
L'Effaceur Yeux = Eraser eyes


Аз лично все още нямам впечатления. Използвала съм го 2 пъти (добре, че се сетих да го снимам докато е още новичък), но на прима-виста мога да кажа, че ми харесва. Ако се притеснявате за своите бръчки, а коректора, който използвате все се събира в тях, може би това е вашия. Според производствената характеристика на продукта, той озарява зоната, скрива черните кръгове под очите и прикрива малките линии издаващи възрастта. Подходящ за всеки тип кожа, хипоелергичен и oil-free.
Цветът, който имам аз е 20 Beige NJ. Доколкото знам, оригинално се предлага в разнообразни нюанси. Но уви в магазина, от който си го купих имаше само 2 цвята. Моят ми идва малко тъмен, за лятото ще е добре, но зимата определено ще ми трябва по-светъл.
Опаковката е стъклена. Както виждате на снимката в единия край е с апликатор, което прави нанасянето лесно. Завърта се на принципа на червилото и продукта се показва. Разнася се много лесно и определено скри несъвършенствата около очите ми. Ето и няколко снимки преди и след, за да видите разликата. 


Без коректора


С коректора


Тук може да видите разликата между лявото око, което е с коректора и дясното, което е без

* държа да отбележа, че снимките не са обработвани, единствено са кропнати.
Maybelline Instant Anti-age Concealer е горд носител на няколко награди:
- Best of Beauty Readers Choice 2008
- Best Drugstore Concealer
Цена: за съжаление хич не е евтин – 18.99 лв/ 6.8 ml (като се замисля, количеството не е малко). Но ако наистина оправдае очакванията ми, определено ще си заслужава. Аз очаквам много от него като се има предвид и страхотните мнения.

Търсих едно филмче от youtube на друго мое любимо гуру - Тифани. Харесвам я, защото винаги изказва искреното си мнение за продуктите. Тук може да видите 2 продукта, които тя използва от серията Anti-Age. Заинтригува ме и с пудрата, за която тя твърди, че е отлична алтернатива на скинфиниша на МАС. Kоректора, който тя използва изглежда едно към едно с моя, но етикета е друг. Оказва се, че има разлика в етикетите за различните пазари. Ще видите и как тя го нанася:




Вие имате ли някакви впечатления за един от двата коректора? Ще се радвам, ако споделите.

9 коментара:

  1. Аз също съм изключително доволна от коректора на Буржоа и подкрепям на 100% написаното от теб :)

    В този на Мейбълин малко ме притеснява апликаторът - може ли да се сваля за почистване? Вероятно звуча малко глупаво, но не съм ползвала подобни опаковки и ми се вижда странно..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пух, не може да св сваля. Мен това лично не ме притеснява. Използвам го само за моите очи с леки потупвания. Пръскам с чист спирт и готово :)

      Изтриване
  2. Тъкмо си търсех нов коректор, защото този на Буржоа ми привършва. Много го харесвам, но исках да разнообразя. Ще чакам ъпдейт на мнението ти за мейбълинския, явно имаме сходен вкус за коректори :)

    ОтговорИзтриване
  3. Силве, а кой от двата коректора ти харесва повече? Аз имам един на Буржоа, пак в тубичка, но друг вид. Харесва ми, защото е покривен, но ми идва сух.
    А на Мейбълин захледах коректора от Фит ми серията и ми се стори също добър.

    ОтговорИзтриване
  4. Веси, на Буржоа съм използвала само този и много е хубав, от други нямам впечатления.Отиди на място с твоя стария и сравни консистенцията и усещането. Този на Мейбълин е малко "по-воден', ако изобщо мога да се изразя така.

    ОтговорИзтриване
  5. Много съм заинтригувана от коректора на Maybelline! Специални благодарности за снимките, които си се постарала да сложиш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Кики! Скоро ще актуализирам публикацията, като включа моите впечатления след почти седмица ползване :)

      Изтриване
  6. Тъкмо днес ще си купувам коректор и се чудех кой да е.... Май ще взема този на Буржоа :)

    ОтговорИзтриване
  7. Разликата преди и след си заслужава :)

    ОтговорИзтриване