четвъртък, 2 август 2012 г.

Продукти, които съжалявам, че съм купила

От известно време замислям публикация като днешната. Може би всяка една от вас се е сдобивала с продукти, от които впоследствие остава разочарована или просто безразлична.
Аз също имам няколко такива нещица, които ще споделя с вас. Но преди това искам да подчертая, че не ангажирам никого с моето мнение и има голяма вероятност тези същите тези продукти да работят перфекто при някой друг. Мнението ми няма да е отрицателно, по-скоро ще клони към безразличието.
  1. Balea Professional спрей за изглаждане на косата – за увредена коса без блясък
 Цена: около 7 лв.
Според етикета, няколко капки от  продукта трябва да масажирам в подсушена коса, в областта на корените и увредените части. Лично при мен не виждам никакъв ефект. Това е продукт, който изобщо не помня защо съм купила. Но нека все пак спомена, че участък от косата ми, поради неправилно изрусяване е изключително изтощена. И продукта изобщо не се справя да укроти тази „слама“. Единственото приятно нещо в него е аромата. Изключително съм озадачена и от решението за опаковка . Самият продукт e воднист и мазен. Спреят предполага да се впръсква, което обаче може да доведе до силно омазняване на косата. Начинът по-който аз го използвах е: впръсквам в дланите си, разтърквам ги и нанасям по дължината на косъма като се концентрирам в краищата. При мен не се получи нищо, което обещаваше продукта.

  1. Balea Young Soft Care - оцветено кремче

Цена: около 5-6 лв.
Първосигнално ме спечели с това, че съдържа коктейл от витамини. Покритието е съвсем леко, с приятен, лек аромат, но всичко хубаво свършва до тук. Честно казано не знам дали наистина действа зареждащо на кожата, защото го използвах веднъж и се получи кир ефект. Реших, че може би нещо не е наред с моето лице или се е получила лоша комбинация между крема, който сложих преди това. Дадах му втори шанс – същата работа. Ще съм благодарна, ако някоя от вас има опит с него да сподели мнение.

  1. Орифлейм  - Почистващо мляко Optimals
Цена  8.90 лв.
Описание: Меката кремообразна формула на млякото с успокояващ комплекс почиства и защитава липидната бариера на кожата. Силно се препоръчва за чувствителна кожа
Имам колежка, която е дистрибутор на марката и ми препоръча това мляко. Един ден ми показа нейното шишенце и първоначално бях завлядяна от аромата. Мирише невероятно. Като консистенция не е гъсто и не оставя мазен филм. До тук добре. Когато започнах да го използвам страшно ми лютеше и щипеше на очите. Всеки път ронех сълзи като за световно. А може би и аз не го използвах правилно. Другото интересно нещо беше, че за едно почистване на лицето отиваше много продукт. Той просто изчезваше някъде между кожата и памучното тампонче. Изобщо не е икономичен.

  1. Manhattan Clearface Powder Pearls
Описание: Финият прах перли с активни антибактериални съставки създават перфектно матов тен и свеж вид. Незабавен ефект: видимо усъвършенства външния вид на кожата и действа против пъпки. Отделянето на себум намалява.Дългосрочна ефективност.
Цена : 11.30 лв.
Като цяло козметиката на Манхатън ми е една от любимите. Много време се чудих дали да включвам перлите в тази публикация. Не мога да разбера колко не ги харесвам и същевременно колко ги харесвам. Първопричината за негативното ми отношение е опаковката. Изумена съм от решението на компанията. Самото бурканче е малко, има си тампонче за нанасяне също толкова малко. Първоначално си казах, че перлите ще ги използвам с четка. Да ,ама четките ми за лице са доста обемисти и трудно се побират в диаметъра на бурканчето. То няма място перлите да се завъртят в бурканчето като бръкнеш с четката. Трудно пускат продукт, не знам много са пресовани ли, какво ли?! Стана още по-немислимо като реших да използвам приложеното тампонче. Няма да ви казвам каква борба е да „хвана“ поне малко пудра. Част от перлите ги натроших от ровене, падаха по земята, търкаляха се и всеки път ги събирах и търсих изпод шкафчета и легла.
Иначе пудрата като продукт ми харесва. Стои добре на кожата и я прави някак сияйна. На няколко пъти получавах комплименти за лицето си, докато ги използвах по-редовно. Реших, че това е от перлите.
Ако някой има идея, аджаба, как да използвам тези перли да ми пише задължително!!!

8 коментара:

  1. За перлите единственото което ми идва на ум е да ги натрошиш и пресоваш в отделен съд - например изразходвана опаковка от обикновена пресована пудра. :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А може изобщо да не ги трошиш, а да ги преместиш в друг съд - широк и удобен за четката :D Аз веднага на по-трудното се хвърлих xD Avon cъщо имаха такива перли за озаряване на лицето, техните кутийки са хубави, сега си ги ползвам за складиране на материали. :D Съжалявам за двата последователни коментара :D

      Изтриване
    2. За това изобщо не се сетих. Благодаря за идеята :)

      Изтриване
  2. Абсолютно същият ефект и при мен с този тониращ крем на Balea. Много съм разочарована. Момичета от форума бяха споделили, че са доволни от другия тониращ крем на Balea, който не е от младежката им линия :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Ще трябва да го погледна този крем :)

      Изтриване
  3. Моето предложение за пудрата е, да прехвърлиш перлите в друга кутийка както казва Valeia и преди позване в затворено положение да разтръскаваш кутията, за да падне прах от тях, който после да полепне по четката ти. А има вариант и да си вземеш по-малка четка от типа travel size и пак да си разтръскаваш оригиналната кутийка обаче.

    ОтговорИзтриване
  4. Този спрей на Балеа и аз си го взех преди време. Не бях чела нищо за него, избрах го точно защото е като спрей, но не предполагах колко е мазен.. Пробвах всевъзможни варианти за използване и не стана, сега си седи в шкафа и чака по-добри дни :(

    ОтговорИзтриване
  5. az moga da kaja za optimalsa,4e e super a do kolkoto s liuteneto i 6tipaneto e za6toto ne e za po4istvane na grim ...za po4isvane na grim e "GG" a i za barzoto svar6vane ...poprin4ip e prednazna4eno za okolo 4 do 6 meseca zavisi ot liceto i koli4estvoto polzvane ...pri vsqka jena e razli4no ....li4no na men mi haresva i go polzvan okolo 6,7 meseca.

    ОтговорИзтриване