четвъртък, 23 август 2012 г.

Златното масло от дървото на живота

Напоследък косата ми е изпаднала в тотална депресия. Опитвам се всячески да я накарам да живне. Може би се дължи на факта, че от известно време използвам сешоар и преса, плюс това е лято. На всичкото отгоре преди няколко месеца ме осени идеята да си правя рус кичур. Не че не се харесах, напротив. Просто отидох в грешния фризьорски салон. Този кичур коса в момента ми е толкова сух, че ме вбесява. Това ме кара все по-често да търся продукти за коса, които да я подхранят и да я накарат да „оздравее“.


В последно време всички са полудели по аргана. Няма ден, в който да отворя списание или сайт и да не се споменава за аргана. Наричат го „златното масло от дървото на живота“ . Казват, че за извличането на 1 литър от "течното злато" са необходими 20 работни часа. Има високо съдържание на витамин Е и действа като антиоксидант. Подмладява кожата. Бори се срещу бръчки, акне, псориазис....


Ето защо и вниманието ми беше привлечено от Moroccan Argan Oil от Avon Advance Techniques.


Като цяло към тази марка имам смесени чувства. Не съм имала особени попадения. Но, тъй като маслото беше на промоционална цена от около 5 лева и желаниято да направя всичко за здрава коса, реших да го поръчам. Също така ме спечели и описанието му – Подхранваща терапия. Ползвам го вече 3 седмици. Нанасям на влажна коса, по дължината на косъма и краищата. На кичура слагам двойно повече. Това масло съвсем не е мазно и не оставя ръцете ми такива, когато го нанасям. Косата ми просто „поглъща“ от него. Използвала съм кристали и ако прекалиш с тях рискуваш косата ти да се омазни много бързо. С това масло, досега не съм стигала до такъв момент. Мирише много приятно. Шишенцето е с помпичка, което прави много лесно използването му. След като изсъхне, косата ми придобива свежарски вид и е много лъскава. Определено виждам подобрение. Ще продължавам да го използвам, като съм решила да пробвам ефекта му и на суха коса. Дори чух, че някои го използват като мажат обилно косата си като маска, изчакват малко и след това я измиват.
В интернет има доста мнения и коментари относно съставките. Оказа се, че съдържа силикони, а аргановото масло е в съвсем малък процент. Което събуди гнева на някои клиенти на Ейвън, че съвсем неоснователно са му лепнали етикета на естествен продукт от арган, което е доста подвеждащо.
Не знам кое как е, но знам, че на моята коса се отразява отлично.

Вие имате ли впечатления от действието на аргана?
Целувки ХОХОХО


Няма коментари:

Публикуване на коментар