събота, 25 август 2012 г.

Nectarine and Flormar 041

Всеки път си казвам, че ако купувам сенки, то те ще са от Инглот или други професионални. Но като видях тази красота не устоях.
Да ви запозная с четворни сенки Pretty P041 на Flormar.
Първо видях палитричката в сайта на Флормар и веднага исках да я видя на живо и да си „топна” пръстите.  Да си призная купих тази палитричка заради оранжевото. Но и останалите цветове се оказаха хубави.
В сайта на Флормар пише:  Четворни сенки Pretty compact 041. Oсигурява дълготрайност на цвета, чрез специалната си безпрашна формула. Осигурява гладко, кадифено покритие върху кожата. Ледените кристални перли създават блестящ ефект.
Разбира се, трябваше веднага да ги изпробвам. Нанасят се много гладко и имат матов завършек. И в четирите цвята се забелязват  малки брокатени частички, но въобще не са натрапчиви. Като трайност нямам впечатление, които да споделя. След като направих грима, почти веднага след това го изтрих. Пигментация им е доста впечатляваща, особено за цената. Най-светлия цвят го определям като цвят ванилия, с жълт подтон. Зеленото е доста интересно подобно на цвят каки. Кафявото е с червеникав подтон. Много ми харесва, не е типичното кафяво. Оранжевото е ярко, на моменти имам чувството, че има и леки коралови нотки.
Цена:  5,50 лв за 14 гр.

Единственият минус на Флормар са опаковките. Не ми пречат, но можеше да са по-красиви и по-практични. Веднъж се случи така, че когато вдигнах една кутийка с руж от същата серия Pretty, капака остана в ръката ми, а основната част с ружа падна на земята. Имах голям късмет, че не се натроши. Така че, бъдете внимателни.
Ето и опитът ми използвайки Pretty compact 041 + палитрата от 120 цвята за бялото и по-тъмно кафявото.
Целувки XOXO

7 коментара:

  1. Палитрата е с доста интересни цветове. Гримът, който си направила е просто невероятен !! Мноого ми харесва !! :))

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни гримчета показваш :) И с обикновени палитри правиш чудеса :))

    ОтговорИзтриване
  3. Супер е! :) И аз наскоро си купих такава палитра, но в цикламена опаковка и в кафявата гама, също са страхотни. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Гримът е страхотен. А след всичките положителни мнения за тези четворки в понеделник и аз ще си взема една :))

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни гримчета показваш :) И с обикновени палитри правиш чудеса :))

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна си :) Имам тази палитра, ползвала съм я веднъж- дваж, но грима, който си сътворила е невероятен!! Някак ме надъха да опитам да направя нещо подобно и да я ползвам пак :)

    ОтговорИзтриване