петък, 10 август 2012 г.

Любими продукти / Favorites at the moment

След като написах публикация за  "Продукти, които съжалявам, че съм купила" , съвсем естествено се появи идеята да разкажа за продуктите, които обичам. Знам, традицията повелява такива публикации да се правят месечно като „Любими продукти за месец август(примерно)“, но някои неща са ми all-time favorites. Така че продуктите, които ще изброя са любимите ми за този момент.   
1. Биодерма Sebium мицерална вода– невероятен продукт, към който съм пристрастена. Това е най-доброто средство за сваляне на грим. Не е агресивен към кожата, без да тормози със силна миризма. Как го използвам аз: разделям едно памучно тампонче на две, напоявам с водата и поставям върху очите. Оставям така известно време и след това нежно разтърквам и отстранявам грима от очите. Действа безупречно. Определено това е продукт, който ще купувам отново и отново.



2. Подхранващ/овлажняващ крем на Хималая – преди известно време направих ревю на този крем, което може да прочетете тук. Вече го използвам повече от месец и кожата на лицето ми продължава да се чувства щастлива. Цена: 4.59 лв.


3. Maybelline Instant Anti-Age коректор – ще използвам момента да направя и един ъпдейт на на тази публикацията. Момичета, този коректор е моята нова любов!!! Извън това, че е сравнително скъп за марка като Мейбълин, той върши чудеса. Поне при мен. След като го използвам погледа ми светва. Другото нещо, което намирам за изключително удобно е опаковката. Принципът е чрез завъртане се освобождава продукт към гъбичката. Освободения продукт е нито повече нито по-малко. Количеството е точно толкова, колкото трябва. Точно обратно, при коректора на Буржоа, който също ми е любим този момент е особен и понякога ме е изкарвал извън нерви. Когато количеството в тубичката намалява при едно по-упорито натискане, колкото и да се стараеш да си внимателен може да изкочи прекалено много продукт, който просто се захабява. След толкова хвалебствия обаче искам да спомена и един минус на коректора. Според описанието той трябва да скрива малки мимически бръчици. При мен това не успява да го прави. Което ме води към мъчителната мисъл, че бръчките ми вече са далеч от мимически..... Цена: 18.99 лв.

4. Lumene Mineral Eyebrow Pencil. Това е първият молив за вежди, който си купих и улучих от първия път. Моите вежди са „гайтан вежди“ J , не съм привърженик на тънките оскубани вежди. Използвам молива, за да запълвам празни местенца, където липсват косъмчета. Моливът е с перфектния цвят за мен. Достатъчно мек, дълготраен и не се размазва. Четчицата от другия край също е прилична. С нея изравнявам цвета по дължината на веждата и сресвам. Цена около 12 лв.

5. Водоустойчива очна линия Импала – това една от най-добрите очни линии от този клас козметика, който съм използвала. С твърд писец е, което дава добър контрол върху ръката. Ако сте любители на очната линия и все още не сте опитали тази задължително го направете. Не е толкова издържлива колкото гел очните линии, но определено се справя добре. А за цената си е перфектна. Цена около 2-3 лв.


6. Почистващ тонизиращ гел с органични екстракти от чаено дърво и розмарин на Орифлейм – много си го обичам това измиващо гелче. Повлиява много добре на кожата ми като я оставя чиста и свежа. Гелът е с двойно действие, премахва деликатно замърсяванията и се бори срещу несъвършенствата. Използвам го два пъти на ден – сутрин и вечер. Освен когато го редувам със скраб. Цена 6.90 лв.

7. Нагревателче за ролка кола маска – това са едни от най-добре похарчените ми пари. Изключително удобно и хигиенично е, без да цапа наоколо. Главно го използвам за премахване на косъмчета по ръцете. Там те растат доста упорито и ги оборвам с това чудо.  Цена: в зависимост от мястото варира между 20-30 лв, цена за пълнителче – 2-3 лв, лентите за колата маска – от едно козметично магазинче купувам готови нарязани за около 3 лв (не помня за колко бройки)

8. Четка на MAC 217 мисля, че всеки, който се интересува от грим трябва да притежава тази четка. Добра е и за нанасяне и за разнасяне на цветовете.

9. Билка Аква Хидратиращ тоник за лице – това също е продукт, който винаги присъства на тоалетката ми. Има много приятен аромат. Според описанието тонизира и успокоява кожата. Прониква дълбоко в порите и я овлажнява. Възстановява водния баланс в епидермиса. Матира кожата и я предпазва от раздразнения. Цена: 3-4 лв.

10. Номер десет не е продукт :) Поздравявам ви и с любима песен на любим изпълнител




Имам още много любими продукти, които не успях да включа в тази публикация, но може би ще видят свят в някоя следваща подобна.
Кои са вашите любими продукти?

ЦЕЛУВКИ!!!

6 коментара:

  1. Тъкмо издирвах хубаво хидратиращо кремче. От водата на Bioderma съм безкрайно доволна, сваля грима за секунди без да ми люти и щипе, както се случва с много други дегримьори. Общо взето всичко което си описала ми се иска да пробвам. :))

    ОтговорИзтриване
  2. Аз се чудя между тази мицеларна вода и другия вариант- Сенсибио на Биодерма...Другата пробвала ли си я? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм, но мисля следващия път да си взема нея. Благодаря за коментара! :)

      Изтриване
  3. Аз ползвам другата мицеларна вода и също съм много доволна! :) Точно си търсех хидратиращо кремче,тъй като ползвам това на Билка с краставица и пъпеш,но нещо не ми харесва за разлика от тоника,който е супер...:)

    ОтговорИзтриване
  4. ах, 217 е може би най-известната четка на Мак. Чувала съм ,че прелива перфектно :) Каква й беше цената ?
    Поздрави :)
    http://girlstemptation.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване