петък, 3 август 2012 г.

Freeman Facial Creamy Scrub

Изчаквах известно време преди да направя ревю на този продукт. Бях чувала това-онова за него. Исках да събера впечатления, които да споделя с вас.
Преди да прочетете това ревю влезте в секцията „Коя съм аз“, за да разберете какъв тип е кожата на лицето ми.

Apricot Creamy Facial Scrub
Цена: 7,50 лв.
Бях тръгнала към ДМ с ясната задача да търся прословутото мляко за коса с кайсия на Балеа. Тогава съвсем случайно погледът ми попадна на този продукт, който всъщност издирвах от доста дълго време. Дори не бях сигурна дали продуктите на Фрийман се внасят в България. Без да се замисля го грабнах и вече нямах търпение да го пробвам. Силно се надявах да не е поредното ми разочарование. Междувременно набелязах и 2 маски за лице на същата марка, които задължително ще изпробвам.
Опаковката:
Влюбена съм в опаковката (на всички продукти на Фрийман). Радвам се на шаренко и цветно и определено ми радва окото. Тубичката е удобна и за съхранение и за употреба. Така че готинката опаковка си свърши работата и ми спечели вниманието.
Описание:
Това е неабразивен скраб. Почиства кожата в дълбочина, премахва мъртвите клетки и я усъвършенства и подхранва. 
Консистенция:
Както е посочено и в заглавието, продукта е доста кремообразен, но не мазен. Съдържа малки гранулки, които с достъп до лицето не са агресивни.
Аромат:
Определено аромата му е плодов и напомня на кайсия. Но аз не съм голям фен на ароматизирани продукти и този ми идва лееееееко в повече. Но нищо, което да ми пречи чак толкова. Някои го намират за приятен.
Нанася се на влажна кожа с кръгови движения. Изплаква се обилно. Кожата остава много мекичка и не опъва, което се случва при други скрабове, които съм пробвала. Много ми харесва усещането на чиста кожа. Използвам го 2-3 пъти в седмицата. Не знам доколко почиства в дълбочина, но определено съм много доволна от този продукт. Спечели ме и задължително ще опитам и маските, които видях:




Иначе, ако разгледате официалния сайт на Freeman ще видите, че в серията Feeling Beautiful присъстват изключително интересни продукти – скрабове и маски за лице.

2 коментара:

  1. Попада в wishlist-a това, хехе :D Ползвала съм само пилинг маската им с краставица и бях много, много доволна.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз засега имам любим скраб, но вероятно на по-късен етап ще изпробвам и този. Заинтригува ме обаче маската с авокадо, нея определено ще си я взема при първа възможност :)

    ОтговорИзтриване