сряда, 3 юли 2013 г.

RevitaLash или серум за красиви мигли

Ехо,

Нали знаете в приказките, когато трябва да се възвести важно събитие, свирят фанфари. Ако имах такъв приказен фанфар щях да го надуя с все сила и да извикам, че така бленуваните красиви мигли не са мит. Причината за това мое странно въведение е серумът за мигли на Revitalash, който имах шанса да изпробвам. Иии...останах очарована и 100% убедена, че този продукт успя да съживи моите мигли.
Ще започна от там, че винаги съм се радвала на прилични мигли. Но явно с възрастта и любовта ми към гримирането те започнаха бавно да уредяват. В един момент бях силно притеснена, защото виждах разликата от преди. А преди имах наистина хубави мигли. Когато ми писаха от Revetalash, дали искам да изпробвам продукта им за мигли, без да се замисля казах ДА. 
Докато чаках да получа серума, се заех да проуча продукта. Фирмата имат сайт на български -->ТУК и се оказа, че марката е доста известна дори сред т. нар. известни хора. И освен серума за мигли предлагат и други много интересни продукти:

  • RevitaBrow - серум за вежди
  • Hair by Revitalash - балсам за коса
  • Volumizing mascara and primer
  • Revitalash Fine Line Primer - този продукт е много интересен за мен. Тази основа трябва да заглади фините линии и бръчици като направи кожата ни гладка. Хмм... 
Причината за създаването на серума за мигли Revitalash е изключително романтична. Лекар - офталмолог е създал този серум, за да зарадва жена си, която е преживяла химиотерапия за лечение на рак  на гърдата.

източник: revitalash.bg
Сега да се върнем към самия продукт. Разположен е в опаковка, която наподобява спирала или очна линия, която има малка тънка четчица. Продукта, който ми изпратиха е мострен и ми обясниха, че ще ми стигне за около месец, но ефект ще видя към 3тата седмица, но само при редовно ползване. Какво значи редовно ползване: Всяка вечер преди сън, след добре почистено лице слагам от серума в основата на миглите - все едно си слагате очна линия. Самия продукт е прозрачен, леко гелобразен и няма аромат. Попива бързо без да пречи на очите. Подходящ е дори и за чувствителни очи.

Описание на продукта от фирмата производител:
Нашата формула Revitalash Advanced съдържа патентована смес от доказани функционални козметични съставки в съчетание с инфузия на мощни пептиди и успокояващи растения, предназначени за разкрасяване, както и за подхранване на миглите.
Нанасяйте един път на ден в основата на миглите за най-добри резултати.


Моето мнение:


Продукта е изключително лесен за нансяне. На 100% (това май го написах и в началото) миглите ми се преобразиха. Резултата действително дойде след 3тата седмица, а разликата е очевАдна особено, когато сложа спирала. Миглите ми по-скоро станаха дълги, но не толкова обемни. Все пак имайте предвид, че моята мостричка е за 1 месец. Но като гледам как добре ми се отрази дори за този срок, за един по-дълъг период вероятно ще е с ефект УАУ. На няколко пъти получавах комплименти от ЖЕНИ (хихи), че имам супер мигли :). Имах идея да направя една хубава снимка на преди и след, но поради независещи от мен обстоятелства снимката ми "преди" се изтри. Ще използвам малко кофти снимки, които изрових (на първата съм без спирала)

Преди:



След:


Ще се радвам, ако имате опит с подобни продукти и споделите :)

Kisses,
Sis

* Продуктът ми е предоставен за проба и ревю. Мнението си е лично мое, като нямам финансова изгода за изказаното ми мнение.



1 коментар:

  1. Лооол...страхотен продукт!
    Как точно се записа да го тестваш? Много искам и моите мигли да изглеждат по стщия начин!
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване