понеделник, 29 юли 2013 г.

And the lucky girl is.....

Ехо,

Най-накрая в цивилизацията с нормална интернет връзка. Намирам точно 5 минути, за да се включа и да ви кажа, кой спечели наградата на блога. Не ми върви на организиране на такива игри и това е. Заснех видео, в което изтеглих щастливката и след почти 48 часа мъки да го кача в ютуб, така и не се получи. Вероятно формата, под който е заснето не е най-подходящия. Ако някой иска да види видеото нека ми пише, аз ще се опитам да му го изпратя да го види.

И така, късметлийката, която изтеглих е Веселина



Веси, честито и ще чакам да покажеш гримчета с новите придобивки :)!!!

Искам да благодаря на всички вас, които взехте участие и да ви кажа колко съжалявам, че нямам възможност да подаря по нещо на всяка една от вас. Благодаря ви от сърце за вашата искреност. Ще взема под внимание всяка една препоръка и само ще се моля да имам повече време за нещата които обичам да правя.
Още веднъж искам да ви се извиня за ужасното забавяне, но тези дни съм буквално във вихъра. Сега ставам и събирам багаж отново за следващото приключение :)

Kisses,
Sis

3 коментара:

  1. Честито на победителката, чакаме гримчета! А от теб още нови и прекрасни публикации <3

    ОтговорИзтриване
  2. Честито на щастливката! Ще чакаме впечатления от придобивките :D

    ОтговорИзтриване
  3. ОЛЕЛЕЕЕ!!!Съвсем не очаквах!Нямам думи,с които да ти опиша колко ме зарадва и колко ти благодаря:)))ОГРОМНО МЕРСИ,миличка(и се извинявам за големите букви,ама много се развълнувах:)))))

    ОтговорИзтриване