понеделник, 22 юли 2013 г.

Garnier Caffeine Tinted Eye Roll-on

Ехо,

Знам, че напоследък не се включвам много често, но времето все не ми стига. От няколко месеца наблягам на тренировките. Правя ги вечер и докато приключа с тях вече се постъмнило за снимки. А и времето след това е супер приятно за биричка или винце с приятели :). Ако си спомняте, винаги съм ви казвала, че не обичам много лятото и това именно е свързано с моето здраве. Имам много ниско кръвно, което ме мъчи особено горещия сезон и съм като истински ленивец :) Както си ходя и мога да се свлека мигновено :) Но понеже този уикенд ми беше много зареждащ, благодарение на приятелки и на морето, намерих малко силички да се включа, колкото да не ме забравите. Бъдете сигурни - аз не съм ви забравила :) 

В последната публикация за новите ми придобивки от DM ----->ТУК ви показах тонизиращия ролон на Гарниер с метално топченце. Фирмата има няколко продукта за грижа на кожата около очите във формата на такова рол-онче, но никога не са ме впечатлявали толкова, че да си взема.
Един ден, съвсем случайно видях в ютуб една моя любима бюти гуру да го споменава и мигновено реших, че трябва да го имам.

Предлага се в 2 нюанса - по-светъл и по-тъмен. Аз избрах по-светлия. Този продукт е. както се казва, 2 в 1. Обединява хидратираща и тонизираща грижа за околоочния контур, а благодарение на наличието на минерални пигменти изравнява тена около очите и скрива тъмните кръгове. Тук е момента да наблегна, че този продукт не се води коректор, ако искате пълно покритие, то това не е вашия продукт. Но спокойно може да го слагате под вашия "покривен" коректор, като мигновено ще озари погледа ви. Точно това правя през дните, когато искам по-сериозен камуфлаж, който да стои естествено на лицето ми. Но по-често си го нося самостоятелно, като успешно скрива моите проблемни тъмни части.



Формата на рол-онче ми е много удобна, особено когато сутрин нямаш много време за подробности. Прекарвам го два пъти върху кожата под очите като разпределеното количество ми е напълно достатъчно. А самия допир на металното топче и лекия масаж, който прави вкарва глъдка "свеж въздух". Богата на кофеин и екстракт от лимон формула премахва белезите на умора. На етикета е посочено, че съдържа UV фактор, което е плюс, особено за лятото.
Продукта е с доста течна консистенция, което донякъде може да ви изиграе лоша шега и опаковчицата около металното кръгче и капачето да се поизцапа. Но в страни от това, е много нежна, разнася се лесно и мигновено озарявя погледа. За разнясянето използвам пръстите си. Открих, че това е най-добрия "инструмент". Има естествен завършек, не се врязва в бръчиците и има добра трайност.


Ще се радвам да споделите вашия опит с коректорите на Гарниер. И преди да натисна бутона "публикуване" искам да ви напомня за играта, която организирам. Имате още време да се включите ето --------> ТУК. Късмет на всички!

Kisses,
Sis, xoxoxoxo

2 коментара: