вторник, 16 юли 2013 г.

DM Attack + La Roche-Posay

Ехо,

Наминавам набързичко, за да ви покажа с какво се сдобих през последните няколко дена.



La Roche-Posay Efaclar DUO
Това кремче исках от доста време. Съдържа термална вода и действа като коригираща грижа против несъвършенства и при запушени пори. Според производителя редуцира тежките несъвършенства, отпушва порите. Отлична основа за грим.
Като че ли ми се иска кремчето да е малко по-хидратиращо, но не мога да кажа дали прави всичко, което обещава, защото го използвам от едва 1 седмица.
Цена 24.25 за 40 мл

Маски за лице Skin Recovery Purederm
Oт ДМ са. Взех си 3 различни вида. Използвах тази, която е в средата на снимката, сега не помня за какво се водеше. Малко ми беше "лигава", но го преживях.

Цена около 2 лв.

Ленти за почистване на черни точки по нослето на Victoria Beauty
Използвала съм такива лентички на Purederm. За първи път си взимам на Victoria Beauty, но за мен са едни и същи. Изглеждат по един и същи начин, дори отделят същия аромат, който е малко странен. В едно пакетче има 6 бройки за цената от около 5-6 лв. Според производителя, тези лентички, трябва да извадят нежеланите черни точки. Премахват замърсяванията и мазнините, които запушват порите. Продължителното им ползване води до видим ефект, стягане на порите.

Капсулките концентрат на Балеа
Тук останах малко озадачена. Капсулките с концентрат на Балеа е нещото, което си търся и купувам редовно. Но май съм си взела грешните капсулки или просто опаковката им е сменена. Заблудих се по съдържанието, защото съставките са почти едни и същи или толкова съм гледала. На усещане върху кожата много се различават. Ето ----->ТУК ще видите по подробно инфо за капсулките, които всъщност търсих. 

Garnier Caffeine Anti-Dark Circles , Tinted eye roll-on concealer 
Това е коректор 2 в 1. 2 в 1, защото хем третира и подхранва кожата около очите, хем има цвят и действа като коректор. Вероятно ще му отделя една цяла публикация, защото засега страшно ми харесва.

Цена около 15-16 лв.

Вие ползвали ли сте някои от тези продукти и харесаха ли ви?

Kisses,
Sis

4 коментара:

  1. Ще чакам feedback за Efaclar DUO, защото и аз съм много заинтересувана дали действа. Чувала съм страхотни неща до сега, но и ти ще кажеш как е. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Относно ДУО-то ползвам го може би от половин година. Кожата ми е мазна с разширени пори. Ползвах го като дневен крем и лицето ми се чувства добре, не съм станала с перфектната кожа, но поне не се влошава. Преди месец бях на дерматолог, който ми обясни да ползвам ДУО-то вечер, защото уж бил по-тежък, а за през деня EFFAclar MAT (това е матиращ хидратант), колкото и странно да звучи. Като ефект - никакво матиране, може би около час , после лъсвам отново. Иначе сутрин с МАТ и вечер с ДУО откъм пъпки и раздразнения нещата се понормализираха, но все пак кремовете не правят чудеса :)

      Изтриване
  2. Много интересни неща си си купила!

    ОтговорИзтриване
  3. Тагнах те http://myboxofmakeupbynelly.blogspot.com/2013/07/tag-liebster-blog-award-1.html

    ОтговорИзтриване