сряда, 1 май 2013 г.

Silviya loves... / Любими нещица


Ехо,
Скоро не съм ви показала нещата, които обичам да ползвам в последно време. И понеже и пролетта вече дойде, дали не е направо лято :), реших да ви покажа нещата, към които посягам най-често. Казвам неща, защото освен декоративна козметика ще включа и малко аксесоари и други дреболийки.

ББ кремчето на Гарниер 
Имам двата цвята, като ги смесвам докато получа желания цвят. Единствения минус е, че въпреки, че е за мазна кожа си лъсвам като за световно и трябва листчетата за омазняване да са ми под ръка или пудра. Въпреки това обаче, на мен ми харесва финиша, който предава на кожата ми, покривността ме задоволява и си го ползвам с кеф. Определено го предпочитам пред ФТД в летния сезон.


Корейска затопляща маска 
Купувам си я за втори път. Една кутийка съдържа 3 дозички или за 3 ползвания. Има кремообразна консистенция, като при допир с вода се задейства термо ефекта. Не мога да кажа, че има някакъв УАУ ефект, но ми харесва как се отразява на кожата ми. След употреба я чувствам чиста и свежа. Също така, понеже съм малко от нетърпеливите, ми харесва, че времето, което трябва да отделя на маската е от около 3 минути, без да бъркам и цапам купички, без да чакам Х време, докато действа. Просто си масажирам лицето за няколко минути и отмивам.



Палитра на Wet 'n Wild 
Една от любимите ми палитри. Световете са много пигментирани. Снимки и суотчове може да видите ТУК, както и малко по-подробна информация.

Моливите за устни на Catrice 
Харесвам цветовата гама, която се предлага. Ползвам ги ежедневно. Нансят се лесно и имат добра издържливост.



Оказа се, че съм пропуснала да още един молив на Катрис, който имам и това е 030 Lost In The Rose Wood

Гланц за устни на Rimmel - Stay Glossy в цвят 330 Dare to Stay 
Страхооотен цвят. Много ми е трудно да го определя, нещо като бургунди със блестящи частички в цвят фуксия...пхуууу...голямо описание :) Както съм споменавала и друг път не съм особен фен на гланцовете, но като видях този на щендера на Римел го взех, без да се замисля. Имам още един от тази серия в много приятен нюд цвят. Може да го видите ето тук. Според описанието трябва да издържа до 6 часа....хмммм...тук производителите много са преувеличили. Не е супер траен гланц.



Руж на МАК 
От доста време исках този цвят и откакто го имам си го ползвам почти непрекъснато




Парфюмче  на MOOD Roxanne W 24 
Предполагам повечето знаете, че това са парфюмчета, които се продават на щандовете на Голдън Роуз и се предлагат в различни милилитри. Те са имитации на известни аромати. Моят е много сполучлива имитация на любимия ми Coco Madamoiselle Dior.



Обечки от H&M + чифт незнайно от къде :)
Много обичам аксесоарите, по-скоро по-шантавите аксесоари :) Имам слабост към обиците и като видя нещо интересно си го купувам. Наскоро си купих няколко чифта:



И накрая любимият ми сладолед :)


Ами това са моите любимци в последно време.
Целувки,
Сис

Няма коментари:

Публикуване на коментар