неделя, 12 май 2013 г.

Newbies/ Нови придобивки

Ехо,

Прави ми впечатление, че много от вас, които следят български и чужди блогове се забавляват и обичат да четат публикация от вида на "Нови придобивки". Аз също се радвам на такива, защото ми дават страхотни идеи за продукти, които също искам или имам нужда. През последните 2 седмици се сдобих с много нови и интересни нещица, които ще споделя с вас. Няма да влизам в големи подробности за самите продукти. Някои от тях ползвам откакто ги купих, други купувам за пореден път, а трети все още изчакват реда си :)
Първото, за което ще говоря са два продукта от корейски производител. Всички сме чували за корейските чудеса :) Марката PUREDERM ми е позната от маската за лице, която имам. Снимки и малко повече информация за нея може да прочетете тук.


  • Лентичките за почистване на носа са много хубави. От тях се очаква да ни оттърват от черните точки. 
  • маска за около очите - това ми е една от проблемните зони. Появяват ми се първите мимически бръчици и имам леко подпухване. Надявам се на добри резултати.

Мицерална водичка на Авен - ползвам я вече почти седмица. По принцип съм фенка на зелената вода на Bioderma, но определено тази на Avene ми грабна вниманието.


Шампоан с хума на AVIA - толкова много четох за продуктите на българската фирма AVIA. В официалната страница на марката, за шампоаните пише, че са натурални с хума, без парабени. Всичко звучи много хубаво и исках да ги пробвам...да видим. А и за цената си от 4.10 лв, не губя нищо.


Взех си и 3 продукта на Balea, марка, която се открива в магазини ДМ. И трите нещица купувам може би за 2 или 3 път, а щом е така, значи наистина са ми харесали. Лосиона за тяло има невероятен аромат, който на моята кожа е много траен. За капсулките може да прочетете повече информация ето тук.


Макадамия , та Макадамия..., може ли и аз да остана по-назад и да не се сдобия с маската за изтощени коси. Много ми харесва <3



Вие имате ли впечатление за някой от тези продукти? Ще се радвам да споделите с мен ваши нови придобивки :)

Kisses,
Sis


10 коментара:

  1. Мициларната вода е страхотна за лицето, маската е прекрасна и съм влюбена в косата си откакто я ползвам вече два месеца и още има останало количество, макар че аз също взех малкият размер.

    Честити придобивки :)

    ОтговорИзтриване
  2. Капсулките на Балеа ги видях за пръв път в твоя блог, взех си ги още на следващия ден и също останах много доволна, бих си ги взела пак, жалко че в Благоевград няма ДМ :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ееее, как може град като Благоевград да няма ДМ. Пожелавам ти скоро да открият.

      Изтриване
  3. Силве страхотни нещица си, си взела ;)
    Мицераната вода, колагена маска, лентичките за носа ( само ,че аз предпочитам тези с вулканичната кал) и маската (въпреки , че моята маска не е в туба) са страхотни.
    Междудругото от скоро тествам част от продуктите на AVIA и са много добри ( душ-гела им е страхотен (оранжевият) оставя кожата ми супер мекичка, казват, че помага и при пъпчици, сапуна за лице и маската за мазна кожа скоро ще им направя едно пълно ревю).

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лентичките с вулканичната кал на същата марка ли са? Не съм виждала май, но задължително ще се огледам за нея. Аз също гледах маската за лице на AVIA за мазна кожа и цената ме впечатли :) Има я и в малки кутийки и си я набелязах да си взема да я пробвам :) Чакам ревюто ти :)

      Изтриване
    2. На същата марка са;)
      при нас има много разновидности: със зелен чай, вулканична кал, шоколад и мисля ,че имаше още един вид.

      Изтриване
  4. шампоанът най-вероятно ще те разочарова

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. не-е-е, просто предполагам :-), защото за мен беше голямо разочарование - сплетена коса на клечки, на дъщеря ми - също; по принцип косата ми не е капризна и търпи почти всичко; рядко мия под с шампоан, но този и за пода не става :-)
      дано ти хареса, ще се радвам да опровергаеш негативизма ми, но моля, напиши един отзив след като го пробваш :-)

      Изтриване