четвъртък, 23 май 2013 г.

30 Facts about me


Ехо,

По принцип не обичам таговете. Не се имам за интересна личност и за съжаление едва ли ще изненадам някого с невероятни случки и интересни черти от характера ми . Затова и избягвам такива публикации, въпреки, че преди време правих Седемте смъртни гряха в козметичните продукти, но тогава още не бях ориентирана :) Обаче, тагът 30 факта за мен спечели интереса на интеренет пространството и аз искрено се забавлявах, докато четях и опознавах БГ блогърките. Намерих доста общи неща с повечето от тях и реших и аз да споделя. 

Фотограф: Димитър Александров


1. Много съм чувствителна! Веднъж на улицата станах случаен слушател на две възрастни жени. Едната плачеше, защото наскоро беше починал мъжът и. Аз ревнах като ненормална...
2. Имам обострено чувство за справедливост. Простотията може да ме изкара извън нерви.
3. Виждам всичко :) Изключително съм наблюдателна и забелязвам най-малкия детайл. В претъпкана дискотека мога да видя, кой кого щипе по дупЕто. Забелязвам погледи и изобщо понякога хората са ми като отворена книга. 
4. Типичен представител на зодия Скорпион - за истинските приятели ставам на бой :)
5. Не умея да лицемернича и да играя театри. Моя мъж винаги ми казва, че трябва да се науча да го правя, защото хората не обичат да им се казва истината в очите. С гордост мога да заявя, че имам напредък :) 
6. Не умея да готвя! А как искам да се науча...явно не достатъчно. За сметка на това правя страхотен чийзкейк.
7. Супер домошар съм. Обожавам да стоя сама в къщи. Обожавам да обикалям по магазините сама.
8. Голям киноман съм. Мога да гледам филми по цял ден. Като малка имах много развинтено въображение и все си предствях, че всъщност съм актриса и играя във филм.
9. Имам силен селебрити кръш :) - Том Круз. Цялата ми стая беше облепена със снимки и плакати , от които той ме гледаше с влажен поглед :) . Имах късмета да го видя на живо :) Изключително харизматичен мъж. А в една от последните си роли в Rock of Ages е великолепен. В по-късен етап се "влюбих" и в Раян Гослинг (дано мъжа ми да не чете, въпреки че все ме базика за тях ).




10. Не съм борбена личност. Лесно се отказвам и лесно се разколебавам. Много трудно взимам важни решения. Имам нужда от някой, който да ме надъхва и да ме подкрепя :) В противен случай се затварям и отдръпвам.
11. Не умея да се изразявам с думи, което е силна изненада , че изобщо водя блог. Понякога думите са като буря в главата ми. Не мога да ги хвана и подредя...Затова, ако понякога ви звуча странно, да знаете, че просто се опитвам да кажа нещо :)
12. Не обичам сирене и мед.
13. Не обичам лятото, но обичам морето. Така че, ако има начин цяло лято да съм на море ще съм щастлива :) Жегите ме правят изключително ленива. Зимата мога да стоя навън и да усещам студа по-кожата си...това ме кара да се чувствам жива!
14. Обичам дъжда!!! Когато вали съм в супер настроение. Познатите все ми се чудят...
15. Мисля, че в минал живот съм била хипи :) 
16. Живяла съм в Англия. Там не ми хареса. Ако е само за екскурзия - ДА, но за живеене - НЕ!
17. Имам моменти, в които съм много хаотична. Разхвърляна съм, но се опитвам да съм по-организирана.
18. Имам комплекс за теглото си.
19. Алтруист съм. Все гледам хората около мен да се чувстват добре и правя всичко по-силите си, за да се изкара максималното от ситуацията.
20. Обичам животните. Израснах в компанията на кучета, котки, канарчета, папагали...Сега моя син има водна червенобуза костенурка, за която главно се грижа аз. Казва се Микеланджело. Баща ми държи малко магазинче за домашни любимци.
21. Е, сега вече ще ме помислите за луда, но съм имала "среща" с нещо свръхестествено...
22. Като всяко момиче обичам обувките и чантите, но нямам много. За съжаления наскоро ми откриха нещо на крака и трябва да се сбогувам с високите токчета.
23. Повече от 10 години съм танцувала народни танци. Бях солистка на ансамбъла и много обичам българския фолклор. И сега като чуя народна музика и сърцето ми играе. Но не съм фенка на поп-фолка.
24. Трудно се разделям със старите си вещи. Имам едни дънки, които искат да ме пуснат, а аз - не, та не :)
25. Не помня имена и цифри.
26. Специалността ми е "Начална училищна педагогика с чужд език". Преди да замина за Англия, работих 2 години в едно училище. Работата и децата ми носеха много удоволствие.
27. Като се притесня и блокирам. Забравям всичко и губя сила да управлявам ръцете си :).
28. Трудно се отпускам пред непознати хора. Появява се една друга Силвия :) По тази причина все си мислят, че се надувам, а всъщност умирам от срам .
29. Имам навика да си гризя кожичките около ноктите. По тази причина са в ужасно състояние и вече не знам какво да правя.
30. Все още мечтая :)

Можех да продължа още :) Изключително противоречива личност съм, нали? :)
Надявам се да ви е поне малко интересно :)

Kisses,
Sis

11 коментара:

  1. Радвам се, че направи тага! Беше ми един от най-любопитните и определено ме изненада! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) Благодаря, Хрис! Надявам се приятно или поне интересно изненадана да си останала :)

      Изтриване
    2. Естествено приятно! За народните танци въобще не очаквах! :)

      Изтриване
  2. Много се радвам, че направи тага, защото ако не беше нямаше да разбера, че има човек, с който си приличам до такава степен :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Винаги е приятно да срещнеш "себеподобни" :)

      Изтриване
  3. И аз не обичам мед! А всяка проява на несправедливост ме изпълва с гняв...

    ОтговорИзтриване
  4. И аз съм голяма ревла и киноман, но обичам сама да си плача на филмите, защото ме е срам :D Радвам се, че и ти направи Тага, беше много интересен.

    ОтговорИзтриване
  5. За моя изненада имаме доста общи неща :*
    и аз скоро ще пусна същият таг, че нещо ми хареса, но ще наблегна повече на други части от характера ми :)

    ОтговорИзтриване
  6. Хаха много интересно. Аз също не обичам сирене и обожавам дъжда, даже не само него а и бурите, гръмотевиците, светкавиците. :D

    ОтговорИзтриване
  7. Здравей искам да разбера повече за срещата ти със свръх естественото?!? Много ми е интересно? :)

    ОтговорИзтриване