сряда, 29 май 2013 г.

Haul: DM beauties

Ехо,

Аз отново съм тук с публикация, в която ще ви покажа и разкажа за съвсем нови нещица, с които се сдобих днес. Две-три от тях ми бяха в уишлиста от доста време и най-накрая дойде времето да си ги купя.



Maybelline color tatoo 35 On and on Bronze


Цена 9.49 лв
Първият цвят, който си взех от серията е Taupe, но поради големите очаквания които имах, когато най-накрая пуснаха прословутите татута на пазара леко се разочаровах. Самият цвят е много интересен кафеникаво-сив и понякога си го използвам за основа. От известно време обаче пред очите все ми беше един друг цвят или 35 On and on Bronze. Момичетата все говореха за него и разбира се трябваше да го видя отблизо. Изпробвах го в магазина и се влюбих веднага в него. Надявам се тази любов да продължи :)
Тези, които следят блогът ми, знаят, че червилата са ми слабост. Опитвам се да не се затрупвам с тях, но просто ангела ми е слаб. Днес при посещението ми в ДМ се запътих към дисплея на Римел. Харесвам червилата на тази марка, като имаше един точно определен цвят, който заглеждам от мнооооого време. Всеки път се убеждавах, че не е нещо невиждано, но днес като видях, че въпросното червило е намалено нямаше как да го пропусна. Това е Lasting Finish Lipstick 006 Pink Blush. Мек, розов цвят, перфектен за лятото. 

Цена 5.99

На Балея си взех овлажняващите капсулки за лице, който купувам отново и отново и кърпички за отстраняване на грим.

Цена 1.39 лв.

Напоследък съм на вълна дегримьори. След като ударих на камък с този на Биотен, който страшно ми люти на кожата и очите, реших да изпробвам този на Гарниер. Той е двуфазен и би трябвало да почиства и водоустойчив грим. Силно се надявам да ми хареса. Ще се радвам да споделите, ако имате впечатления от него.

Цена 8.09 лв.

Коректорът FIT ME на Мейбълин е нещото, което исках от дълго време. За мой късмет точно този цвят беше намален. Възлагам му големи надежди. А, ако ви е интересно да прочетете за коректорите, които си използвам по принцип цъкнете ТУК.

Цена 11.99 лв.

Споделяйте с мен новите си сполучливи придобивки. А, ако имате впечатление за някой от горепосочените продукти ще ми е интересно да ми разкажете.

Kisses,
SiS

7 коментара:

  1. Този коректор е страхотен! Много хубави покупки си направила :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честито и сподели после, кои са ти допаднали! Имам дегримьора и е ок, не е нещо невиждано и е малко слабичък за впдоустойчувата ми спирала на L'oreal.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Използвах дегримьора. Добре се дължи, но си припомних защо съм отбягвала двуфазните - оставя ми мазни следи, които след това чистя с нещо друго...Все пак ще си го използвам :)

      Изтриване
  3. Бих ти препоръчала двуфазния дегримьор на Bourjois за водоустойчив грим, той ми е фаворит напоследък и ще направя публикация за него съвсем скоро. Не мазнее (мразя мазнеенето на двуфазните!) и чисти добре. Подбрала си си много свежи гримчета, да си ги изразходваш с кеф през лятото!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооооо, задължително като изразходвам този ще си взема на Буржоа :)

      Изтриване
  4. Дегримьора на Гарниер е доста добър, въобще не дразни на очите :)) добре премахва и водоустойчив грим. :) цветът на червилото наистина е хубав, ха-ха толкова ми хареса, че му бях отделила цяла публикация http://dreamerslovers.blogspot.co.uk/2013/05/rimmel-london-pink-blush-006-lipstick.html

    ОтговорИзтриване