четвъртък, 23 май 2013 г.

Razzleberry


Здравейте, дружки!

Наскоро получих нови цветове сенки и пигменти от Makeup Geek и нямах търпение да ги "опитам". Сега чакам едно допълнение към тях и тогава ще им обърна специално внимание и ще спретна публикация. Аз вече имам изградено мнение за марката, правила съм ревю и суотчове на техни сенки, очни линии и червила и ако ви е интересно може да прочетете ТУК

Гримът, който ще ви покажа днес е много цветен и дързък и определено арт. Вероятно няма да се хареса на повечето от вас и то защото не знаете, че аз обичам да експериментирам и понякога ексцентричното в мен крещи :) Като видях всички тези нови прекрасни цветове, нямаше как да не измисля нещо шантаво. Въпреки това аз си го харесвам и се надявам поне един-двама да го оценят по достойнство :)
Другото интересно, което мога да кажа за този грим е че цветовете, които съм използвала надхвърлят 8 на брой. Хахаха...луда работа!






MUG Beaches and Cream
MUG Chikadee
MUG Corrupt
MUG Fairytale
MUG Purple Rain
MUG Razlleberry
MUG Wisteria
MUG Cosmopolitan
Maybelline Eyestudio Blackest Black Gel liner

Очаквайте скоро по-подробно ревю на новите ми цветове сенки и пигменти на Makeup Geek.

Kisses,
SiS



2 коментара:

  1. Много е красиво!Доста нестандартно си съчетала цветовете,наистина,но резултатът е прекрасен!Не съм предполагала,че тези нюанси могат да си отиват толкова :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Наистина, комбинацията цветове е необичайна и се радвам, че ти харесва :)

      Изтриване