понеделник, 18 март 2013 г.

Lip Impact Crayon by Oriflame

Здравейте прекрасни,

Нямаше как да подмина този интересен продукт и да не споделя колко много ми харесва. В каталога на Орифлейм го наричат молив за устни, но то си е чисто червило под формата на джъмбо молив. В директен превод името означава "пастел". Предлага се в 6 нюанса, които на мен до един ми харесват. Тези от вас, които се интересуват от грим и продукти, вероятно знаят, че подобен продукт имат Клиник и Ревлон. И понеже тези на Клиник ми идват малко скъпички, а Ревлон, доколкото знам още не се внасят в България, страшно се зарадвах като разбрах, че Орифлейм предлагат подобно чудо. Цветът, който имам аз е Intense Cherry и е страхотно страхотно червено <3 , подарък от моя позната ( Деси, благодаря! знам, че четеш :) )
Като текстура червилцето-пастел е изключително кремообразно. Нанася се лесно, като с едно движение даравя със страшна пигментация (поне този цвят) и блясък. Единствената заигравка ще е да внимавате да не излизате от контурите на устните, може би най-добре ще е първо да ги очертаете с помоща на четка или молив. Но това е проблем с всяко по тъмно или ярко червило.

Какво пише в сайта на Орифлейм за продукта:
Гладката текстура плавно се плъзга по устните и ги дарява с наситен цвят само с едно движение. С хидратираща формула, предпазва устните от изсушаване, с плътно покритие и лек бласък. Дълготраен цвят без размазване. 3,9 гр.
Цена 9,90 лв. /  на промоция 5,90 лв.
Действително има някаква дълготрайност, но не е префектна. Направих опит като си сложих от червилцето, хапвах, пийвах и цвета леко започна да зачезва откъм вътрешната страна на устните. Определено ще трябва да се освежавате от време на време.
Сега съм си поръчала от по-неутралните цветове и ще сравня трайността.
Но така или иначе смятам, че пастелчето заслужава да присъства в несесерчето на всяка една от вас, само открийте вашия цвят. Вероятно проблем ще имате с остренето му, което е странно решение за опаковка от страна на Орифлейм.

P.S Показвам ви, какво остана на ръката ми след като избърсах пробичката с кърпичка и измих няколко чинии.:)












Целувки,
Сис 

Няма коментари:

Публикуване на коментар