сряда, 20 март 2013 г.

Chen Yu Ombres Sublimes Glamour

Привет,

Най-накрая дойде ред да ви покажа тази дуо палитричка сенки. Тя е на марката CHEN YU, която е декоративна козметика на френския козметичен концерн Eugene Perma. Доскоро не бях чувала за тях, като това е първият техен продукт, с който си имам работа. Сенките носят името Ombres Sublimes Glamour. Серията включва палитри с по 2 цвята - единият по-светъл, другият тъмен. Може да нанасяте първо светлата сенка като основа на целия клепач, а по-тъмния тон по дължината на клепача или да затъмните външният ъгъл на окото. В описанието на състава е посочено, че съдържа естествени микро перли, каквото и да значи това. :)



Когато получих палитричката, първото ми впечатление беше за опаковката. Семпла и компактна кутийка. Харесва ми, че на капачето има огледалце, което е достатъчно голямо, за да се огледаш в него.
Моята палитричка е номер 111 и съдържа много красиво бяло и тъмно синьо, които имат изключително нежна текстура с кадифен завършек и лек блясък. Ако говорим за пигментираност - бялото определено ми е фаворит. Изключително добър хайлайт, които ще е перфектен в началото на окото или под веждата.
На синьото му трябва още малко, за да има така желаната наситеност. Задължително, за да изкарате пълният му блясък и красота на показ, трябва да използвате база.



Сега ще ви покажа гримче, където съм използвала двата цвята. Синята сенка е използвана върху черна база.


Към сенките получих четка, от която съм много приятно изненадана. Мекичка е, като съвсем успешно ми послужи при разнасяне на цветовете.


Препоръчителна цена на палитрата Ombres Sublimes Glamour (2 гр) - 17.70 лв

* Продуктът ми е предоставен за проба и ревю от фирма ТАОТА ЕООД - официален вносител за България на Manhattan, Dr Scheller, Lavera и Chen Yu. Мнението си е лично мое, като нямам финансова изгода за изказаното ми мнение.

Целувки,
Сис

7 коментара:

  1. Прелестен грим! (започвам много сериозно да се повтарям :D )

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А аз и друг път съм ти казвала, че от твоята уста (клавиатура :) ) е истински комплимент :)

      Изтриване
  2. Ох страхотно си направила грима! Уникален е, а синият цвят от палитрата е токлова красив! :))

    Андреа
    http://www.rosychicc.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Андреа! Да, синьото е страхотно, само да беше малко по-пигментирано...:)

      Изтриване
  3. Перфектно ревю! Само една мъъничка забележка - името на марката е Chen Yu, а не Chen Yo.

    ОтговорИзтриване
  4. Много хубав грим, Силви! :) Искам да те питам нещо, какво осветление използваш за снимките много ми харесва ефекта от пръстена в окото, може ли да ми кажеш нещо по-подробно за това? Благодаря предварително! Ако искаш ми пиши и на лични във фб.. :)

    ОтговорИзтриване