четвъртък, 14 март 2013 г.

Colour Rust

Здравейте прекрасни,

Как сте днес? От сутринта ни предупреждават за внезапно влошаване на времето и появата на силни ветрове, но уви- тук все още е зейнало едно прекрасно слънце.
Реших в този все още слънчев ден да ви покажа грим, който е съчетание от изключително топли цветове. От известно време имам пигмент на NYX, който изках да използвам и ето какво се получи.


Основният оранжавеещ цвят е пигментa на NYX в цвят RUST. Този нюанс ще стои страхотно на сини очи. Дами, които имате мечтаните от мен сини очи ( аз изобщо си мечтая за светло око :) ), носете цветове с червеникав подтон - раждиви, рижидави, цвят бургунди... Така цветът на очите ви просто ще "експлоадира". 
Сенката, който съм използвала за преливка над сгъвката на окото е на Make up Geek,  в цвят Unexpected. Това ми е изключително любим цвят, който е подходяш за преливки.

Определено тези цветове не са моите. Никога не съм се харесвала с кафеникави тонове въпреки, че имам кафеви очи, а бургундито просто ми придава уморен вид. Аз обичам повече студените тонове, които смятам, че повече подхождат на моя комплекс (кожа, очи, коса). Останалите цветове от гримчето са от палитрата на BH Cosmetics - Tropical shimmer palette.

От известно време се чудя, да направя една публикация за кръга на цветовете и какво е значението му в макиажа. Хмммм...дали ще ви е интересно?

Целувки,
Сис


1 коментар:

  1. Da, da y da, mnogo ste mi e interesna podobna publikatsia.
    Mnogo krasivo izglejda okoto ti y s topli tsvetove ;)))

    ОтговорИзтриване