сряда, 12 юни 2013 г.

CHEN YU FDT, SPF 25

Ехо,

Ако някой ме попита, кой е единствения козметичен продукт, който никога не пропускам, веднага и без да се замисля ще отговоря фон дьо тенът. Това е моята "ахилесова пета" :) Изключително любим продукт, който наред с червилата ме прави много щастлива. Разбира се, всичко това го казвам с нотка шега :). Да знаете, че не съм от онези момичета и жени, които се гримират само, за да отидат до кварталното магазинче. Ето защо, когато Таота ми изпратиха продукта, за който ще говоря днес, нямах търпение да го изпробвам и възлагах огромни надежди, хвърлях боб и отправях молитви да ми хареса и да се спогоди с кожата ми :):):)

CHEN YO пудра-крем


Още като прочетох названието "пудра-крем" и антенките ми светнаха. Пудра, която всъщност е крем? Или просто кремообразен ФДТ? Игра на думи за ефектна реклама?

цвят 002, Sunny


Какво казва производителят:
  • Копринен и кремообразен фон дьо тен - ахаааа...ясно :)
  • Екстремен продукт с невероятен ефект
  • Богат и ценен, попива в кожата, дълготраен и перфектен тен
  • С витамин е, алое вера, минерални масла и растителни емулгатори.
  • С активна слънцезащита SPF 25
  • Матиращ ефект за перфектен равномерен тен
  • предлага се в 2 цвята

След като прочетох всички тези характеристики на ФТД за първи път, думичките като "дълготраен", "перфектен", "алое вера", "слънцезащита", "матиращ", така ми погъделичкаха щастливото ангелче, че на секундата си заповядах, че "Трябва да ми хареса!" . 

ФДТ идва в компактна черна кутийка. Огледалцето отново е достатъчно голямо (както и при сенките на марката, които имам, за тях прочетете ТУК). Харесвам опаковки, които имат хубаво огледалце, в което да може да се огледаш :)Колко малко му трябва на човек :)! Има и гъбичка, която аз махнах, защото съм фенка на четките. Когато за първи път видях продукта ми се стори тъмен, което беше първото ми разочарование. Но в името на блога трябваше да го нося, за да си изградя някакво мнение все пак. Когато го сложих на лицето, първото което си помислих, че всъщност не е толкова тъмен (за мен) и ще е идеален за лятото, когато нормално си потъмнявам; а още повече има си и защита...йейййй. Нанася се разкошно, гладко, равномерно, като се слива с кожата и не "тежи". Като покривност е лек, с възможност за надграждане. Изравни чудесно тена на лицето ми и остави приятен полу-матиран финиш. Въпреки, че имам мазна кожа не харесвам ФДТ, които дават силен мат на лицето, защото тогава изглеждаме твърде плоски. Трябва да се вижда "блясък" в кожата, да има живец :). 
Следваше теста за издържливост. За съжаление мазната ми кожа си каза думата и още на третия час лъснах. Задължително дами с кожа като моята ще трябва да се освежават. Тук влизат в действие оризовите ми хартийки, които са мой пръв приятел в летните горещи дни. Към края на деня вече, кожата ми започна до "прозира" и да се виждат несъвършенствата. Част от продукта беше изчезнал. Въпреки всичко, когато вечерта почистих лицето си, памучето беше доста пооцапано с ФДТ-на. Това беше второто ми разочарование - при мен нямаше кой знае каква издържливост и това определено се дължи на мазната  кожа. Затова си мисля, крем-пудрата ще бъде най-подходяща за нормални към сухи кожи (но не много сухи).




Цена: 43,20 лв./10 гр

Така или иначе, продукта е страхотен и смятам да си го изразходвам това лято :)

* Продуктът ми е предоставен за проба и ревю от фирма ТАОТА ЕООД - официален вносител за България на Manhattan, Dr Scheller, Lavera и Chen Yu. Мнението си е лично мое, като нямам финансова изгода за изказаното ми мнение.

Kisses,
Sis




3 коментара: