вторник, 25 юни 2013 г.

Charming

Ехо,

Като начало искам да благодаря на всички, които ме номинираха за Liebster blog tag и да им се извиня публично, че няма да го направя. Аз съм от блогърките, които не обичат тагове :) и рядко ги правя. Все пак ви благодаря от сърце , момичета :) Въпреки всичко ми беше интересно да прочета таговете на някои от вас <3
И сега по същество...Идвам набързичко, за да ви покажа последния грим, който сътворих. Вероятно тези от вас, които следят фейсбук страничката ми вече са го видяли, затова за тях няма да е изненада. Искам да отбележа, че след като се гримирах отидох на среща с приятели. Те така са свикнали да ме виждат с всевъзможни цветове по очите и определено ми се радват :), особено женската част.






Използвани продукти:

Очи
HD NYX eyeshadow base
NYX jumbo pencil in Milk
Makeup Geek Pixie Dust
Makeup Geek Appletini
Makeup Geek Shimmermint
Makeup Geek Poison Ivy
Makeup Geek Ocean breeze
Makeup Geek Peacock
Makeup Geek Corrupt
Makeup Geek Pigment Prince Charming
Makeup Geek gel eyeliner in Fame
Cien Mascara

Лице:
Garnier BB cream
Rimmel Stay Matte pressed powder
NYX blush in Taupe
NYX blush in Dusty rose

Надявам се да ви харесва :)

Kisses,
Sis

1 коментар: