петък, 12 април 2013 г.

ShoppinGGG

Здравейте прекрасни,

Преди време бях чула една много интересна шегичка, че G точката на жената се намирала в края на думата SHOPPING :) Май, май има нещо вярно или е поне една от многото G точки, които си имаме. И аз така, "събудих" тази моя точка, като си организирах един бърз шопинг из София. Бях там по един повод, за който ще ви разкажа по-нататък и използвах момента да се щурмувам софийските магазини. Поразходих се из The Mall и едни малки квартални магазинчета, които се намираха в района, където гостувах на приятелка.

Понеже пристигнах сутринта в София, Мола точно започваше да се пълни с хора. Аз имах една ясна цел M.A.C. Реших обаче, че първо имам нужда от кафе, което да ми помогне да виждам трезво като вляза там. Ето и с какво се сдобих след като си взех дозата допинг



Следващата ми цел беше New Yorker. Причината - една прекрасна рокля, от която в моя град нямаше малък номер. Е в София открих моята рокля и вече нямам търпение да я облека за някой повод. А и цената и е перфектна: 35 лв.


С това приключих с харченето на пари в Мола.
На втория и последен ден от моето гостуване в София посетих магазин Лили (дрогерия за козметика). Беше ми интересно да го разгледам, за да видя, дали е по-различен от този в моя град :). За съжаление, не беше само до разследването, не успях да се измъкна от там без да си взема нещичко. Погледът ми беше привлечен от нещо лъскавко (и аз като гаргите). След това благодарение на други БГ блога, които хвалиха молива Master Drama Khol liner - Couture Green, можеше ли да остана по назад.




Излизайки от Лили, вече силно се притесних, че ще изпусна автобуса за моя град, а ме чакаше и път до Автогарата, за която трябваше да хвана трамвай, чиято спирка ми беше бегло обяснена, къде се намира. Бързайки към апартамента, за да си взема багажа, без да искам се озовах в едно магазинче за дрешки :) Е, не знам каква е тази моя мания, но където и да отида завършвам с покупката на шал :) А този, просто крещеше, че ако не го взема ще съжалявам. И така имам си вече супер свежарско шалче за 15 лв.










Надявам се да се забавлявате с подобен вид публикации.

Целувки,
Сис

4 коментара:

  1. Роклята е страшна и ти стои страхотно! :) Аз се сдобих със същия розово-черен лак от Lilly в София. Не че и тук си нямаме, ама друго си е да си го донеса от там. xD

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен роклята ми хареса, много го обичам този стил с ярките цветове и геометрични елементи. :)

    ОтговорИзтриване