сряда, 24 април 2013 г.

Eyeshadow base by Catrice

Ехо,

Каква е тайната на хубавите наситени сенки, които издържат цял ден на клепача и не се събират в гънките?
Тайната е в хубавата база.
Предполагам, че повечето от вас са запознати с този продукт. Сега има толкова информация в интернет пространството. Но вярвам, че има и такива сред моите читатели, които за първи път чуват или просто не знаят много и на които тази публикация ще им е интересна и полезна.
Базата подготвя "окото" за последващото гримиране. Сложените сенки са с по-наситени цветове, издържат по-дълго време като предотвратяват събирането им в гънките на клепача. Това е доста често срещано при момичета с по-мазни клепачи, каквито са и моите. Е, за вас този продукт е задължителен, ако искате всичко което сложите на окото да е хубаво и да стои на място :). Има различни видове бази - течни, кремообразни, мус; някои имат цвят, блестящи частички или са просто мат. Някои дори могат да се носят самостоятелно, като прeдават много нежен финиш на клепача. Също така, имам разнотоние на кожата на клепачите и този продукт ми помага да изравня тена там. Някои бази са подходящи за по-мазни клепачи, други работят добре на по-сухи, трети са универсални, просто трябва да откриете вашия продукт. Едни от най-използваните бази за очи, които печелят любовта на момичетата са:


Urban Decay има я в няколко варианта и в различни опаковки (все още в България я няма)
Too Faced - също много добра база, подходяща за по-мазни клепачи (доколкото разбрах може да се открие в Сефора за около 30-40 лв.)
NYX HD eyeshadow base - чувала съм много добри отзиви за тази база. Единствения минус е , че засега в България не се открива, трябва да се поръчва по интернет. Но цената и е супер за качеството, което получавате - 7 до 10 $.
Art Deco - има я в два варианта: оригиналната в бурканче и минерална в тубичка. (14-15 лв.)
MAC paint pot - идват в много цветове, текстури...определено фаворит



Това са горе-долу най-популярните хубави бази.
Разбира се на българския пазар различни марки излязоха с техни бази напр. Essence и Catrice. Те са и в по-ниския ценови клас от показаните горе.
Днес ще ви покажа базата на Catrice, но тази, която е в стъкленото бурканче, защото доколкото знам имат такава и в тубичка. Нея не съм използвала, затова се въздържам от коментар.
Catrice Prime and Fine eyeshadow base




И така, базата има изключително нежна текстура, на пипане ми напомня на мус. Няма блестящи частички, поставена върху кожата оставя полупрозрачен слой. Понякога ме озадачава, защото стои на люспички. Трябва и известно време , за да попие, затова не бързайте с полагането на сенките. Според описанието подсилва цвета на сенките и ги прави водоустойчиви. Базата съдържа витамин Е. Цената и е около 7-8 лв.
Аз разбира се,  я изпитах. Държи клепача ми сух, което ме кара да си мисля, че ако си със сух клепач няма да е най-подходяща. Наистина прави цветовете наситени. Към края на деня вече забелязвам едно леко събиране в гънките на клепача. Но на моите клепачи няма как, там кожата ми е доста мазна, дори и paint pot на MAC не издържа. Единственото, което ми се искаше само е да е малко по покривна, т.е. да има плътен телесен цвят цвят.
Аз лично не бих я купила отново. Не че не върши работа, но нещо и куца...Но за тази си цена, ако сте начинаещ, мисля е добро решение.

Вие използвате ли база за очи?

Оп, Сис :)

1 коментар:

  1. Наскоро й се чудех на тази база дали да не й дам шанс, тъй като моята на АртДеко е към края си.. Май няма да рискувам или поне не с тази в бурканчето. Може би в тубичката ще е по-сполучлива.

    ОтговорИзтриване