петък, 5 април 2013 г.

Let's get wild with Wet n Wild

Когато започнах да гледам кличпета за грим в ютуб, във всяко 2-ро се показваше някакъв продукт на Wet'nWild. Марката продукти е изключително известна и разпространена в Щатите, а вече съвсем от скоро и на българския пазар. Фирмата вносител "Интелфарм" ми изпрати някои прекрасни нещица за проба, за което им благодаря!!! Най-накрая бяха в ръчичките ми и имах шанса да си поиграя с тях, а не само да въздишам по клипчетата.

Сенки за очи Coloricon 6 цвята
Палитрата, която имам аз се казва LUST и съдържа 6 цвята - 3 мат и 3 с блясък (но пак на матова основа). Страшно съм изненадана от качеството им. Много наситени. Нансят се лесно и се разнасят без проблем. Единственото нещо, което мога да посоча като минус е, че някой от цветовете се разпрашват малко повече, но лично на мен това не ми пречи. Палитрата е просто страхотна.  Марката предлага голямо разнообразие от цветове сенки и различни опаковки съдържащи един, три, шест или осем цвята.
Цена 13.90 лв.



Mega Eyes Crem eyeliner - Гел очна линия
Цветът , които имам аз е 887 Eggplant -  патладжанено. Аз личнo не съм голям фен на консистенцията - малко по-суха е от очните линии , с които съм свикнала да работя. В опаковката има и малка скосена четчица, която се справя сравнително добре с линиите. Въпреки всичко, цвета е удар в десятката за моят цвят очи, издържа дълго и е водоустойчива.
Цена 9.90 лв.





Wild Shine Lip Lacquer - 928 Fierce
Червилото е 2в1 - червило и гланц. Има пълно покритие върху устните, предава им лъскав ефект и блясък. Страхотно е!  Харесва ми консистенцията му, маже се по устните като масло. Задължително ще погледна за по-неутрален цвят, който да си ползвам през деня. Единственото нещо, което ме дразни изключително много е опаковката. Гърлото на капачката е тясно и дълго, а както се вижда, червилото не се прибира изцяло в гилзичката, което води до истинско предизвикателство, когато го затварям. Трябва да се внимава, иначе капачката ще обере от червилото и ще се изцапа.
Цена 6.90 лв.


Фон дьо тен Ultimate Match
С много лека формула, Покритието е леко, така, че ако имате проблеми по-лицето, които искате да скриете, задължително трябва да използвате коректор. Финишът е полу-мат. Не се усеща на лицето и не прави ефекта на маската. Като трайност малко трудно да изкажа мнение, защото не съм го носила достатъчно дълго. Като цветове няма голямо разнообразие. На мен ми пасна най-светлия цвят - Porcelain. Другите, които имам са тъмни. Съдържа SPF 15.
Цена 11.90 лв.






Wild Shine Nail Color - E466
Отново, марката предлага няколко серии лакове. Не съм голям спец, но това което мога да кажа е, че лично на мен консистенцията му ми харесва. Основният цвят е металик индиго с тюркоазен и златист подтон. Нанасям го лесно, четката е удобна. Има доста добро покритие още от първия слой, но за по-плътен цвят е необходим и втори слой. В описанието пише, че не съдържа формалдехид, толуол и фталати (да бъда честна, не съм много наясно какво означава това :) ) Като трайност, още нямам впечатления, но като имам такива ще редактирам тази част и ще добавя мнение.
Цена 2.90 лв.



А докато разглеждах вижте какво ми хвана окото :)
източник: официалният сайт на Wet n Wild
За повече информация относно продуктите, които се предлагат на българския пазар посетете сайта на фирмата вносител ето ТУК , където може да си поръчате и онлайн страхотните продукти на Wet'nWild.

А ето и едно гримче, което сътворих с палитрата




Доста дълга стана публикацията с много снимки, дано не съм ви отегчила :)
Вие притежавате ли продукти на Wet'nWild?

* Продуктът ми е предоставен за проба и ревю от фирма ТАОТА ЕООД - официален вносител за България на Manhattan, Dr Scheller, Lavera и Chen Yu. Мнението си е лично мое, като нямам финансова изгода за изказаното ми мнение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар