вторник, 8 август 2017 г.

Favorites




Привет,

Отдавна не съм писала на тема "любимци". И понеже от последния ми такъв пост мина доста време, нещата които обичам леко са се разнообразили. Или казано по друг начин днес ще ви покажа грим продукти, на които се наслаждавам напоследък и са незаменима част от ежедневния ми грим.

1. Фен съм на основите за лице и фиксаторите. А като видях този на Rimmel 2 in 1 основа и фиксатор, и то на промоционална цена, нямаше как да не го взема. Струята, която впръсква е изключително нежна. И като основа и като фиксатор върши страхотна работа. Тествах го в големите жеги и гримът ми издържа геройски.



2. Палитра хайлатъри на Sleek - Преди година-две много се говореше за тази палитра и то само хубави неща. Тогава обаче не се интересувах толкова от хайлатърите. Имах MeryLu на the Balm в професионалното си куфарче и това ми стигаше. Докато в един момент се оказах обсебена от тях. Замечтах си за лилав хайлатър и тогава се сетих за тази палитра. Чуденката ми беше кратка и си я поръчах :). Само едно ще кажа - ВърхЪт е :). Съдържа един кремообразен хайлатър и 3 прахообразни.




3. Catrice Liquid Camouflage High coverage concealer Waterproof - вероятно вече сте чували за него. Един от най-добрите дрогерийни коректори


4. KIKO Super Colour Mascara - това е една лилава прелест!!! Бях с резерви, когато си я купувах, а сега съжалявам, че не си взех повече цветове. Пигментирана и прави миглите страхотни.





5. Essence Eyeliner Waterproof Pen - хубава черна очна линия, която е и доста издържлива. Ако решите да си я вземете, запомнете, че трябва да търсите тази със сините надписи.




6. Тук ще обединя четката за вежди и гелът за вежди на Anastasia Beverly Hills - как съм живяла без тези два продукта ...не знам. Няма по-лесен начин да оформя веждите си...





7. Цветните очни линии на Флормар са лимитки и не знам дали все още може да се намерят по магазините. Ако успеете да ги откриете непременно си вземете. Страхотни са!!! Цветовете са плътни имат метален завършек, не са водоустойчиви но се държат много добре на очите.


Ако искате подробно ревю на някой от продуктите или друг, който ви интересува ще се радвам да ми оставите коментар.







Няма коментари:

Публикуване на коментар