неделя, 23 септември 2012 г.

Me, myself and Golden Rose

Привет!

Това е идея, която замислям да осъществя от доста време. Вярвах, че ще е много забавно да направя нещо като трансформация преди и след. И естествено опитното зайче бях самата аз. Освен забавната страна исках да покажа и нещо друго. Знам, че има много момичета и жени сред вас, които не се гримират. Аз също в ежедневието си и в повечето случаи нямам много време за гримиране сутрин.  Мятам си само един ФДТ ( в последно време използвам ББ крем), коректор и спирала. Наистина ви трябва съвсем малко, за да се преобразите, а това ще добави и един плюс към самочувствието ви и се обзалагам, че околните ще го забележат и ще ви направят комплимент. Друга част от експеримента ми е да използвам козметика, която може да откриете в почти всяко магазинче и то на съвсем достъпни цени. Реших да използвам козметика на Голдън роуз. Имам една матова сенка, която дълго време чакаше да си поиграя с нея. Това е едно лилаво със син подтон от серията на ГР Silky touch matte eyeshadow 206.
Ако сте начинаещи в гримирането по-добре избягвайте матовите цветове. С тях се работи трудно, разнасят се трудно...абе изобщо първо свикнете с по-меки варианти или т.нар. сатенени или шимър сенки. И в този ред на мисли този цвят на ГР ми даде зор и отне доста време за разнасяне. В крайна сметка резултата ми хареса и затова го споделям с вас.
Както споменах по-горе, продуктите които използвах са на Голдън Роуз, с изключение на ББ кремчето на Гарние.



GR Wet & Dry eye shadow № 4 – двата по-светли нюанса
Golden Rose Kohl Kajal Eye pencil
Golden Rose Wonder Lash 12 x volume and lash lift mascara,
Golden Rose Компактна пудра – 110 Soft caramel
Червило от серията Ultra Rich Color № 53 Golden Rose
Golden Rose Руж Silky Touch Blush-on 206

Направете си и вие един такъв забавен опит. Грабвайте сенките, които имате вкъщи, снимайте се и ще видите колко различно ще погледнете на грима и на себе си J

3 коментара:

  1. Фантастично се е получило! Много ти отива, ще взема и аз да извадя лилавото :)

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасен грим! Досега не съм позлвала сенки на Голдън роуз- издръжливи ли са? Много ти отива това лилаво! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря, момичета! В интерес на истината това матово лилаво е доста издържливо.

    ОтговорИзтриване