понеделник, 2 декември 2013 г.

Theme: Purple Love

Привет,

Какво отговаряте, когато ви попитат кой е любимият ви цвят? Винаги ли е един и същ или с времето предпочитанията ви се менят?
Има няколко цвята, които редувам да са ми любими :) Един от тях е лилавото и въпреки, че ми е на сърце се улавям, че всъщност нямам толкова дрехи или аксесоари в този цвят. За сметка на това обичам да се гримирам с него, а и кафевите ми очи го обичат. Няма как и да не спомена един от трендовете тази есен, а именно червилата в лилави тонове. Разбира се, лалавото може да бъде и съвсем летен цвят, но вече по-пастелен и свеж. Е, не се влияйте от сезоните, носете каквото ви се иска, когато ви се иска:). Важното е да се чувствате добре...и не забравяйте усмивката (тя също важи за всички сезони)!
Реших да направя перфектната комбинация - любими продукти в любим цвят. Сега ще ви покажа една моя лилава колекция. А за фон си представям песента " Цвят лилав" :)


Psychedelic sister (Кошмарна сестра) - това интересно име е на лилавата сенка, която виждате на палитрата на Urban Decay I <3 New York. Urban Decay са били винаги ненадминати в кръщаването на цветовете. Самата сенка е силно перлена и много пигментирана. Ами, какво друго можем да очакваме от Urban Decay :)

Много пъти съм казвала, че не съм лаково момиче. Е, ако някой погледне колекцията ми от лакове, сигурно няма да повярва..хахахах, но като видя интересен цвят и не се стърпявам. Истината е, че не харесвам ноктите си лакирани, много малко цветове харесвам върху тях и един от тях е лилавият. Определено предпочитам по-тъмните нюанси.
Сигурно вече сте разбрали, че лилавите червила са ми страст...и то голяма.
Рефилчеата сенки, които виждате са любимите ми лилави цветове от Makeup Geek - Wisteria и Unicorn.


А това са едни от любимите ми лилави четки Real Techniques by Samantha Chapman. Не само дизайна е страхотен, а и качеството е на ниво. Имам още няколко четки от марката и са ми едни от любимите. 
Моливчето, което виждате на снимката с четките е на Impala номер 22. Това са новите (е, вече не са нови) силиконови моливчета на марката, които са страшно добър продукт. Има голямо разнообразие от цветове. Нанасят се много "меко", страшно издържливи. Доколкото знам повечето цветове са перлени. От единя си край имат гумичка за опушване. Ако търсите ефекта на опушен грим, трябва веднага след като нанесете молива на окото да опушите с гъбичката. Трябва да действате бързо, защото самия продукт изсъхва бързо и става труден за разнасяне.


С настъпването на есента кожата ми се промени много. Изключително неприятно е, когато кожата ти е мазна и едновременно с това е дехидратирана. Усещах, че порите са станали по-забележими, а бръчиците ми по-изразени. Започнах да търся подходящата козметика и единото кремче, на което се спрях е на OLAY. Засега няма да правя пълно ревю на това кремче/серум. Само ще кажа, че много ми харесва и е "двойник" на вид, цвят и усещане върху кожата с Vichy Idealia life serum. Нищо чудно и съставките да са подобни. Опитах се да направя сравнение и действително открих прилики.

И за още лилаво настроение споделям с вас тази коледна красота, която видях в един магазин.



Ами това е :). Надявам се публикацията да ви е допаднала. А в коментарите може да ми споделите вашите любими лилави нещица (не е задължително да са козметика).
Желая ви успешна седмица!







2 коментара:

  1. Колко прекрасни лилави неща! ♥
    Лилавите червила са ми любими, имам вече 5-6 и съм планирала една симпатична палитра с тези цветове :-)
    Представям си те с един голям пухкав лилав шал :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам с, че са ти харесали лилавките нещица :) Хммм...и аз искам голям пухкав лилав шал :)

      Изтриване