неделя, 17 ноември 2013 г.

Current favorite Balea bodylotions

Един от любимите ми продукти, който никога не пропускам това е лосионът за тяло. Понеже толкова го обичам, предпочитам да експериментирам с различни видове и аромати и рядко се връщам към някой, който вече веднъж съм използвала. Кожата на тялото ми не е суха и няма нужда от специални грижи. По-скоро я определям като нормална, като в по-студените месеци забелязвам, че тази част от краката ми под коленете е по-суха. Това, което търся в един лосион, дори като цяло в козметиката за тяло, е разбира се хидратацията, да попива бързо без да оставя мазни следи. Но, като че ли приоритет давам на аромата. Обичам трайни аромати, които да оставят кожата ми ароматизирана възможно най-дълго време. Преди около 3 години в магазини DM открих лосиона, който купувам и най-често използвам, когато времето се застуди.


И въпреки порива ми да експериментирам с все нови и разнообразни продукти за тяло, то това е лосионът, който купувам отново и отново - BALEA лосион за тяло с 40% масла (горе на снимката, на заден план). Лосионът е с малко силен аромат, което изненадващо за моя чувствителен нос не е проблем. Подозирам, че няма да се хареса на всеки. Но аз го обожавам! Ароматът му остава с часове, но вече не така силен.
Консистенцията му е много приятна, не се разтича тубичката и се разнася без усилие по кожата. Поради съдържанието на масла, лосиона е по-мазен от обичайните такива. Но това в никакъв случай не пречи да попива бързо в кожата, като я оставя гладка и мека. Без проблеми може да се облечете веднага. По етикет се води за суха кожа, но не знам как ще се справя с наистина суха кожа.
Наскоро в DM пуснаха лимитиран продукт, който много ми напомни на този лосион.


Отново е със 40% съдържание на ценни масла. Според мен се различава единствено по опаковката и аромата. По етикет е описан като BALEA крем-олио за тяло. В нашия DM видях 2 аромата - бадем и гроздови семки. Аз избрах този с бадемово и слънчогледово масло. Като консистенция е абсолютно същия като този, за който ви говорих в началото. Усещането и действието върху кожата също е идентично. Отново аромата се запазва дълго време върху кожата, но имам чувството, че аромата не се запазва така дълго. Попива бързо, като има едно първоначално усещане за лек мазен филм, който обаче бързо изчезва и оставя кожата мекичка.

Това са двата лосиона, които използвам в момента. Вие обичате ли лосиони за тяло и кои са вашите любимци. Препоръчайте ми някой с траен аромат върху кожата.
Писала съм и за още един любим лосион на Балеа, към който се връщам от време на време. Ако ви е интересно натиснете ----->ТУК
XOXO,

To makeup with LOVE

1 коментар:

  1. Аз обожавам лосионите на Balea - подхранват кожата ми, имат най-различни аромати и са достъпни като цени. В момента ползвам един лосион лимитирано издание в лилава опаковка. Мирише божествено :)

    ОтговорИзтриване