четвъртък, 8 август 2013 г.

BALEA bodylotion мед&мляко

Ехо,

От доста време си мисля да ви поговоря за продукта, който ще ви покажа днес. И все не му идваше времето. Много обичам лосионите и млеката за тяло, кремовете за тяло, бътерите за тяло и изобщо всичко хубаво що може да се маже по мен :) 
Едно от моите любими открития направих преди доста години в магазини DM. И от тогава, на моменти, все се връщам към него и си го купувам отново и отново.

Balea Bodylotion Milch&Honig





Опаковката -удобно, весело жълто/оранжево-бяло шишенце, което събира доста продукт - 400 мл
Аромат - мед и мляко. Определено сладка миризма, която напомня и на бадем. Това вече е иинтересно, при положение, че не понасям миризмата и вкуса на мед, как успях да се влюбя в аромата на това лосионче. Предполагам, че е заради бадемовото мляко, което съдържа. Изключително съм доволна, че аромата върху моята кожа се задържа сравнително дълго. Ако го използвам сутрин, поне до обед усещам миризмата. Ако за някои от вас това е кратък период, то аз съм доволна, защото явно не съм открила още продукт за тяло, който да има супер дълготраен аромат. Може самата ми кожа да е виновна за това (друг ДМ продукт, от който бях хипнотизирана беше Захарната целувка на Балеа)
Консистенция - цветът е бял, Ph неутрален, нито гъста нито много течна, почти кремообразна консистенция. Разнася се лесно по кожата. Понякога, когато ми е по-суха (особено на прасците) има вероятност да се разнесе малко по-трудно, но не изисква много търкане и втриване. Попива, без да оставя мазни следи. Прави кожата мека и нежна на пипане. Почти веднага мога да се облека без да се притеснявам, че ще изцапа дрехите ми.
Хидратация - според мен се справя добре с овлажняването. Но винаги може още :)

Цена - доколкото си спомням беше не повече от 5 лв.

Като цяло имам доста любими лосиончета на Балея. Зимата използвам едно, което в момента нямам, но планирам да си купя и да ви запозная и с него.
Вие имате ли любими продукти за тяло?

Kisses,
Sis

2 коментара:

  1. Този не успя да ме грабне, за разлика обаче има един, който е от същата серия, само че в бяло-синя опаковка (с мляко мисля) - от него съм доволна, макар че първоначално оставя лепкаво усещане по кожата, след няколко минути попива добре и не се усеща. Иначе любимият ми лосион е на Fruttini с мирис Milky Orange. Просто уникален мирис, напомня ми за детството.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Въпрос на вкус:) На мен страшно ми харесва, но задължително ще погледна и тези лосиони, които споменаваш :)

      Изтриване