събота, 20 октомври 2012 г.

Halloween Look: Poison Avy

Днес духът на Хелоуин определено ме обсеби J От доста време си мисля, че ще е интересно да пресъздам Отровната Айви. Сигурно помните страхотното изпълнение на Ума Търман като Poison Avy в една от сериите на Батман. Изглежда зашеметяващо с огнената си коса. Известно време бях в търсене на червена перука, защото като ще съм Отровната Айви да е както трябва. Обаче ударих на камък. Мислих да си поръчам от интернет, но Хелоуин щеше да мине докато чакам перуката да пристигне, а исках да ви покажа поне една идея за хелоински грим . За късмет снощи бях с приятелки в градината на едно заведение, където имаше много брашлян. Идеята мигновенно ме връхлетя... Веднага включих в действие едната дружка и откъснахме няколко клонки за шантавата ми идея. Повечето решиха, че този път ще се правя или на гръцка богиня или на Христос J J J.
За изпълнението на Отровната Айви отделих доста време. Трудно ще ми е да ви кажа и точно какви продукти използвах, защото бяха много. Главно в действие влезе палитрата ми от 120 цвята, черна гел очна линия на Catrice, някакви пигменти на Севънтийн и златна брокатена очна линия на Essence.





Вие ще се гримирате ли за Хелоуин?
Поздрави,



4 коментара: