четвъртък, 4 юли 2013 г.

What is in the box + giveаway CLOSED!!!

Ехо,

Преди около 2 седмици пуснах една закачлива публикация, която беше с цел да ви подготвя за изненада, която замислям от доста време. Последният и единствен giveaway, който организирах преди време се случи да е лек провал. Сега стискам палци на вас и на мен този път да ми се получи по-добре.
И понеже всяка една такава игра си има условия, много мислих какви да бъдат моите. Този giveaway го правя не защото искам да се популяризирам, а защото просто искам да зарадвам някоя от вас. Затова няма да ви карам да харесате всичките ми социални профили, страници и т.н, а ще ви задам 3 въпроса. Тези от вас, които са ме следили и чели, вероятно няма да се затруднят :)

Наградата е ТАЙНА. Но не е котенце, както се шегуваха някои от вас :)



Сега към въпросите
1. Кой е моят любим продукт
а) гланц
б) червило
в) ФДТ
г) спирала

2. Какво според вас се крие в кутията? (на снимката горе;вътре се крият няколко нещица)
3. Кажете ми какво според вас е добре да променя в блога?
4. Единственото, което ще ви помоля е да не коментирате като анонимен. Оставете имейл, на който мога да се свържа с вас.

Отговорите оставете като коментар под тази публикация. Обичам да ви чета. Давам ви 3 седмици, т.е. коментирайте до 25 юли.

Ами това е от мен. Стискам ви палци и не се страхувайте да коментирате :) Бъдете добри и се усмихвайте повече!

Kisses,
Sis


60 коментара:

  1. 1. Кой е моят любим продукт
    Аз залагам на фон дьо тен.

    2. Какво според вас се крие в кутията?
    Въпреки че много ми се иска да е котенце (:D), според мен е някоя козметична изненада.

    Кажете ми какво според вас е добре да променя в блога?
    Бих те посъветвала да си добавиш притурката с търсачката за по-лесно ориентиране в блога.

    email: ronrinesu@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, че се включи! За притурката си много права, мислила съм си да я сложа и все забравям . Мерси :)

      Изтриване
  2. Май аз ще съм първа :))
    1. Знам, че харесваш червило и ФДТ, но ще заложа на ФДТ, той ти е най-любимия продукт.
    2.Мислих,мислих, но и идея си нямам. Може би е бюти продукт, но какъв точно не знам. Хах,но котенце не беше лошо предположение! :D
    3. Хм.. въпрос с повишена трудност. Честно казано не виждам нещо за промяна, публикациите следя с интерес и са ми много интересни и полезни. Колкото до външния вид на блога, още малко цвят ще пасне идеално на твоята личност, но и така си ми харесва, изчистеничко :)
    4. e-mail: katerina_lp_2006@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кати, благодаря и на теб, че се включи. Стискам палци на всички, защото мисля, че изненадата, която се крие в кутията ще се хареса на късметлията :)Относно дизайна на блога си права :) Имам доста неприятности с "окрасяването" му и все още не съм намерила начина, който да ми хареса. Но определено мисля върху него :)Успех!

      Изтриване
  3. 1. Мисля, че фон дьо тен е любимият ти продукт.
    2. Глос,сенки и ..... фон дьо тен :)
    3. Аз обичам да разглеждам повече снимки и ще се радвам, ако решиш да увеличиш броя на снимките в публикациите.
    4. E-mail: kati_kz@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кати, здравей! Радвам се, че се включи :) Ще се постарая да слагам повече снимки. Аз също много обичам да разглеждам :)Успех!

      Изтриване
  4. 1. И според мен е фон дьо тен :))
    2. Сенки и пък някой гланц за устни (предпочитам и аз котенце, хаха)
    3. И аз искам повече снимки :)))
    4. e-mail: gergana.hineva@gmail.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Слънчева! Ще се постарая за снимките :) Успех!

      Изтриване
  5. 1. :) ФДТ!
    2. Със сигурност не е само 1 нещо. Залагам на очна линия, руж и червило.
    3. Съвсем откровено и честно - не го променяй! :*
    4. hrismakeup@abv.bg

    Успех и късмет на всички!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хриси :* ! Пожелавам късмет и на теб, защото мисля, че наградата ще се хареса на всяко момиче, което обича декоративната козметика :)

      Изтриване
  6. 1.ФДТ
    2.Предполагам някакъв бюти продукт.Сенки или червило.
    3.Аз не мога да кажа за някаква промяна в блога.Тъй като правиш страхотни гримове ми се иска да пускаш от време на време уроци "стъпка по стъпка" :))
    4.veselina_1586@mail.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ми се иска и на мен да правя такива фото-уроци, а защо не и видео. Някак, не се чувствам толкова компетентна, но ще намеря време и ще опитам :)

      Изтриване
  7. Здравей,имаш голям талант.
    1.ФДТ
    2. Предполагам някакъв пигмент и червило ли руж
    3.Според мен,не променяй блога си,на мен така ми харесва изчистен и винаги лесно човек може да намери каквото му трябва.
    4. bambina1994@abv.bg

    Успехи на всички,а ти продължавай да ни радваш!

    ОтговорИзтриване
  8. 1. ФДТ
    2. Бюти продукт. Предполагам сенки, очна линия, нещо свързано с очите.
    3. Понеже правиш прекрасни гримове бих искала да виждам повече грим-уроци.
    4. ice_magi@mail.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей! Както писах и на Пантерката, ще се опитам да направя нещичко за фото-урок :)

      Изтриване
  9. Аз всъщност ще отговоря точно като Маги :)
    1. ФДТ
    2. Разбира се, че ще е бюти продукт. Няма как блога ти да е за красота и грим, ти също да си обсебена от тези неща и да подаряваш нещо друго :)Мислех си и за някакъв шантав аксесоар (като обици например), защото знам, че харесваш по-различните аксесоари...
    3. На мен блога ти (и тук и в бг дамма) ми допадат еднакво. Може би бих искала да виждам повече грим, фотоуроци и OOTD, защото ми харесва стила ти.
    4. twiny@mail.bg
    Усмихнах се :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вержи, радвам се, че се включи :) В бг-мама, засега отложих да поддържам блог. Така, че ме следи само тук. :)OOTD много искам и аз да правя и имам идеята :)

      Изтриване
  10. Здравей Силве и благодаря за giveaway- я, който организираш. Ето моите отговори:
    1. в)ФДТ
    2. Със сигурност е някаква козметика, залагам на червило за единия продукт.
    3. И аз обичам да има мнооооого снимки в публикациите. Но това изобщо не означава, че не харесвам блога ти. Всеки си има стил и твоя ми харесва.:)
    4. mecheto_r@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ради, радвам се да те видя тук! Толкова се възхищавам на таланта и красивите нокти. Моите са трагедия и много искам да се оставя в твоите ръце ;) Желая ти успех! :)

      Изтриване
    2. O, мерси много, Силве! :) Всичко хубаво и на теб! :)

      Изтриване
  11. Здравей!
    1. Аз мисля че любимият ти продукт е ФДТ.
    2. В кутията според мен има продукти за очи,устни може би има и продукт за слънце или бронзант.
    3. Блогът ти е страхотен и не мисля че има нужда от някаква промяна. Много бих се радвала, ако пускаш понякога грим-уроци.
    4. karibska_strast@email.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, че се включи в играта. Всички сте много близо до предположенията. Но досега никой не се е сетил да спомене едно нещо....хихихи ;)

      Изтриване
  12. 1. И аз ще кажа в) ФДТ
    2. Мисля, че ще я някакъв бюти продукт - червило може би :)
    3. Дизайна на блога ти много ми допада - има малко цвят и заедно с това е изчистен. Може би и аз бих искала повече грим уроци :)
    4. kristin.n.pavlova@gmail.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Кристин! :) И аз имам огромно желание да започна с уроци...ще опитам :)Успех!

      Изтриване
  13. Здравееей! :)
    1.фдт може би
    2.бих заложила на палитра
    3.уроци стъпка по стъпка,както казаха по-горе биха били много полезни от професионалист
    izzity@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  14. Здравей и мерси,че организираш гивъуей за нас :)
    Любимият ти продукт според мен е ФДТ,а и не виждам някой да си мисли нещо по-различно,тук сме единодушни:)И за второто сме единодушни-бюти продукт е,аз залагам на спирала,червило и руж,като продукти,които биха зарадвали всяко момиче:)Иначе блогът ти е много изпипат откъм дизайн,пишеш хубави статии,може би и на мен малко ми липсват снимки,бих се зарадвала на още,големи,цветни и красиви!И OOTD също не е лоша идея,много малко от нас се решават на такива публикации и те внасят малко разнообразие:)
    ditetu_f@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Веси! Всяка от вас познава по-малко какво има в кутията. Но има едно нещо, което до момента никоя не е споменала ;) Успех!

      Изтриване
  15. Здравей!

    1. И аз съм на мнение, че ФДТ ти е любим продукт.
    2. Имам чувството, че освен гримове, има и лак за нокти :)
    3. Моето мнение по въпроса е, че блогът е най-хубав когато човек пише в него за каквото, когато и както си поиска... така че, пиши си за каквото сърце ти иска и така блогът ще е най-хубав :)

    Поздрави, Меги
    yonivalya@gmail.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миглена, здрасти! :) Много си права, че когато правиш нещо с любов, няма как да не се получи и да не се хареса и на околните.

      Изтриване
  16. Здравей!:) Много интересно организиран giveaway,поздравления!Ето и моите отговори:
    1.ФДТ
    2.Според мен има нещо като комплект,т.е. има продукт за очи,устни,лице и нокти.
    3.Блогът ти е прекрасен,може би с малко повечко егоистична нотка мога да кажа,че по-често бих се радвала да виждам фото уроци.:)

    Поздрави
    believeisthekey@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Габи! Благодаря, че се включи и успех!

      Изтриване
  17. Здравей и от мен ! :)
    1. Любимият ти продукт е фон дьо тенът, даже в една публикация се беше пошегувала, че точно това е твоята "ахилесова пета".
    2. Честно казано много неща ми се въртят в главата - сенки, червило или глос, или може би очна линия.
    3. На мен ми харесва блогът ти изключително много, единственото нещо, което ми се иска да промениш е да пишеш по-често в блога, макар че добре знам, че това е трудна задача. :)
    4. tm90034@gmail.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей М ! Личи си кой чете блога, за което ти благодаря :)И аз много искам да пиша по-често. Понякога ми е трудно, защото през деня работя, а вечер се опитвам да домакинствам :) и да обръщам внимание на сина си :) Но все пак, ще се опитам :) Успех!

      Изтриване
  18. Хайде и аз в кюпа <3
    1. Определено фон дьо тен <3
    2. За кутийката - 100% е нещо, което си сложила с много любов и ще е нещо повече от прекрасно <3
    3. Блогът ти е супер и честно казано не се сещам кое може да се промени, защото всеки блогър сам решава какво и как да прави със собственото си кътче <3
    4. womanberryblog@gmail.com

    Страхотеееееен деееен <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мери, радвам се да те видя тук! Аз нямах късмет в твоя гивауей, но стискам палци ти да имаш в моя :) Успех!

      Изтриване
  19. 1. Аз пък ще се отцепя от всеобщото мнение (как иначе, овенското в мен държи винаги да съм наопаки) и ще кажа, че според мен любимият ти продукт е спирала.
    2. Тези дупки на кутийката ме навеждат на мисълта, че може да има нещо живо. Разбрахме, че не е котенце, но пък някое екзотично цвете? Доста романтична идея, но наистина май е по-вероятно да е някое козметично съкровище :)
    3. Не мисля, че има нужда да променяш нещо. Бих се радвала да пускаш публикации по-често (знам, че не е лесно, аз също пиша рядко, но не пречи да си го поискам :))) Също и видео уроци биха ме зарадвали ужасно много, но знам, че и те изискват доста работа, време, а и не особено евтина техника.
    Мейлът ми е mybeautymadness@gmail.com

    :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей , Адри! Благодаря, че се включи :)И аз искам да пиша по-често, но ще ме разбереш, че понякога е доста трудно да си на full time работа, съпруга и майка. Все пак съм щастлива, че моите хора ме разбират и не ми мърморят когато съм забита в компютъра :)

      Изтриване
  20. 1. И аз мисля, че любимият ти продукт е ФДТ.
    2. Според мен си скрила нещо козметично и много хубаво в кутийката :)
    3. Харесвам и визията на блога, а също така и публикациите. Както някои от момичетата по-нагоре са написали ще се радвам на публикации по-често :)
    4. le8soleil@gmail.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Le Soleil! Благодаря и на теб, че се включи и ти желая успех! Любопитно ми е, от къде идва името на блога ти :)

      Изтриване
    2. Soleil на френски е слънце :)
      Подвизавам се с този ник в един форум, ще се сетиш кой :) Когато се чудех как да се казва блогът една съфорумка ми каза, че той вече си има име.

      Изтриване
  21. Здравей :)
    1.ФДТ
    2.червило,сенки може би :)
    3.грим уроци
    4.vania997@abv.bg
    Прекрасен ден ! :)))

    ОтговорИзтриване
  22. Здравей! :)) Най-много ми хареса ''няма нужда да следвате всичките ми социални мрежи'', това прави участвието в каквото и да е наистина много по-приятно; и насърчава да се направи така или иначе, след като е по желание.
    1. ФДТ (плагиатстван отговор) ще ми се да е черило :)
    2. нещо на хималая и червило/сенки на МАС; знам, че харесваш тези марки.
    3. ще бъде чудесно, ако си направиш youtube канал с грим уроци :) или се включат повече истории от работа: основни неща при гримирането на клиент; много ми хареса публикацията с награда от козметичен конкурс в пловдив - идеята за визия, изпълнението...подобни неща.
    4. love_eros@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  23. Здравей и от мен :)
    1.фдт
    2.Според мен във китията се крие козметичен продукт може би,гланц/червило,сенки за очи или лак за нокти
    3.Хм с тоз въпрос ме затрудни може би ще се съглася със горните мнения за повече снимков материал и канал с грим уроци и пускане на публикации по-често.
    4.e-mail:reporterkata90@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  24. Здравей :)Наистина ми харесва идеята за give away
    1.Както вече другите предположиха и аз съм на същото мнение че е фдт
    2.Мисля,че в кутията има бюти продукт или дори някой малък аксесоар
    3.Следя блога ти и наистина много ми харесва.Както вече по-горе споменаха ще е хубаво да направиш видео уроци как за даден грим .Също така ще е хубаво да направиш статия за това как се храниш,здравословно или не?
    4. firge_massari@abv.bg
    Приятен ден

    ОтговорИзтриване
  25. Здравей!
    1.ФДТ и червило
    2.Определено бюти продукт
    3.Бих искала повече грим уроци или публикаций за грим на деня
    4.bubalena@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  26. 1.фондютен
    2.козметичен продукт
    3.повече ревюта
    4. ra_do_s@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  27. 1. ФДТ, разбира се! Може би и червило :)
    2. Продукт, който ще ни кара да изглеждаме очарователни :)
    3. Повече снимков материал (и да споделиш как правиш веждите ти да изглеждат толкова добре!!! :)
    Поздрави и много усмивки :)
    pop_eye@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  28. Много хубави награди. Светлозара Светославова
    SISONKA_@ABV.BG

    ОтговорИзтриване
  29. И аз ще се включа на финала :D
    1. Колебая се м/у ФДТ и спирала :)
    2. Вече показа какво има в кутията :D
    3. Не искам промяна само повече фото уроци ;) Правиш уникални произведения <3
    4. ina.nedyalkova@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  30. И аз се включвам в последният момент :D
    1 Определено е спиралата без нея не мога
    2 Вече видях какво има в кутията, но си мислях че ще има и парфюм ( не знам защо)
    3. Блогат ти е перфектен само ако може малко повече DIY :)
    4. nelka_dimitrova97@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  31. Да взема да хвана последния влак :)

    1. Залагам на ФДТ
    2. В кутията има красоти-мечта на всяка жена :)
    3. За промяна не бих казала, харесвам блога такъв, какъвто е. По-скоро е предложение, не знам дали осъществимо - да даваш конкретни съвети на момичета, които нямат много опит в грима (например, пращам ти моя снимка и ти ми казваш как ще ми подхожда да се гримирам :))
    4. xtreme__[at]abv.bg

    ОтговорИзтриване
  32. Хайде, включвам се и аз. :)
    Мисля, че любимият ти продукт е фон дьо тен. И аз видях съдържанието на кутията, но очаквах нещо подобно. :) Поствай повече снимки, правиш уникални красоти.
    boyanapetrushevska@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  33. Petranka Atanasova25 юли 2013 г., 15:56

    Здравейте бих искала да е включа

    1. Според мен е спирала
    2. В кутията има продукти за гримиране
    3. От скоро чета блога и нямам забележки
    4. pepamitko@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  34. И аз се включвам,ако все още не е късно... (blush)
    1.Залагам на червило.
    2. Вече видях какво ще има в кутията :-)
    3. Блогът ти е страхотен! Може би...би ми било интересно да видя повече публикации от сорта "How to..." ( грим уроци)
    4. nastia_di@abv.bg

    P.S. Супер награди си подготвила! ;)

    ОтговорИзтриване
  35. 1. Ех, за любимият ти продукт не веднъж си споменавала, че е ФДТ :)
    2. Аз съм от късно включилите се и днам какво има в кутията ;)
    3. бих те повъветвала да напълниш с още ревюта и ако може и фото уроци за гримчета, защото всички виждаме, че си спициалист и бихме се зарадвали да научим от теб нещо ;)
    4. Бях видяла публикацията и съвсем изключих, че ще се включвам, но по-добре късно отколкото никога (разбира се, щом ти ни даваш шанс):
    mari27eti@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  36. 1. Иска ми се да кажа "спирала", но по-скоро фдт, някак по-приоритетен за цялостната визия.
    2. И аз съм като Мариета, също вече знам какво е в кутиятааа! :)
    3. Блогът ти е прекрасен! Забележки буквално нямам, но пък бих се радвала да има повече how-to уроци.
    4. polina.sofia@yahoo.com

    ОтговорИзтриване
  37. 1. Фон дьо тен. Това е и моят любим продукт, бих се отказала от всичко друго, не не и от фдт-а. :D
    2. И аз съм от тези, които вече знаят какво се крие в кутията... красоти :)
    3. Нямам забележки, но мен лично най-много ме интригуват ревюта на продукти и бих желала да има повече такива. Също и постове с разни тънкости в грима, които правят един грим наистина добър.
    4. arlinaaa@yahoo.com

    ОтговорИзтриване